معابر شمال تهران با هدف ساماندهی گذرهای شهری و تردد ایمن وسایل نقلیه با پخش بیش از 14 هزار تن آسفالت نوسازی و بهسازی شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، مهندس محمد شیری معاون فنی و عمرانی شهرداری این منطقه با بیان خبر فوق اظهار داشت : از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 14 هزار و 200 تن آسفالت در معابر شهری شمال تهران به صورت دستی و مکانیزه پخش شده است که در مقایسه با سال گذشته از 20 درصد افزایش برخوردار بوده است .
 
شیری گفت : عملیات اجرایی شامل 6 هزار تن آسفال دستی و 8 هزار و 200 تن آسفالت مکانیزه بوده که در  بلوار شهید کاوه ، بلوار شهید اندرزگو ، خیابان شهید پورابتهاج ، ارتفاعات شهرک شهید محلاتی و... پخش شده  است.
 
وی تصریح کرد: ساماندهی مسیر میدان قدس تا میدان تجریش به عنوان مرکز تجاری ، فرهنگی و مذهبی منطقه یک از مهمترین راه های پر ترافیک در این محدوده است که از حجم بالای تردد وسایل نقلیه سنگین و سبک برخوردار است به همین دلیل اجرای عملیات عمرانی در این معبر که با فرسایش زود هنگام آسفالت روبرو است در برنامه کاری قرار گرفت و طی آن 2 هزار تن آسفالت در این محدوده پخش شد.
 
معاون شهردار منطقه یک ساماندهی مسیر بزرگراه ارتش حدفاصل پل امام علی (ع) تا میدان ارتش در باند شمالی را از دیگر اقدامات وسیع اجرا شده در منطقه دانست و گفت: با پخش بیش از 2 هزار و 200 تن آسفالت در سطح تقریبی  10 هزار متر مربع در 2 لایه، عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت و اصلاح شیب در این محدوده صورت پذیرفت تا حرکت وسایل نقلیه با تسهیل و تسریع توام با ایمنی انجام شود./ز
برچسب ها: آسفالت ، گذرگاه ، نوسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار