پایان یافتن ماموریت محمد رویانیان در پرسپولیس هم از آن دسته اخباری بود که در شرایط نامساعد سرخ ها و بحرانی که در این تیم وجود دارد فکری مضاعف بود بر کوه افکار این تیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، عملکرد مناسب مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در کارهای زیر ساختی و درآمد زدایی باعث شده که اعضا هیات مدیره برای لیگ سیزدهم برتر هم محمد رویانیان را برای هدایت این باشگاه در نظر بگیرند اما مشکل نامه پایان ماموریت مدیر عامل باعث شد گمانه زنی هایی در این خصوص صورت بگیرد.

آنطور که از جلسات هیات مدیره خبر می رسد، اعضا با اکثریت آرا به ادامه فعالیت رویانیان در پرسپولیس رای داده اند و البته در این بین شرط و شروطی هم برای او گذاشته اند. در نهایت هم قرار بر این شد که مالکی رئیس هیات مدیره رایزنی های لازم را جهت حل مشکل ماندن رویانیان در پرسپولیس انجام دهد.


*آشتی کنانی که هیچ چیز را عوض نکرد /نژادفلاح مخالف ماندن رویانیان

قهرمان نشدن سرخ ها در رقابت های جام حذفی کشور مشکلات عدیده ای را برای اعضای این تیم به همراه داشت که عزل یحیی گل محمدی و بگو مگوهای مسئولان پرسپولیس با یکدیگر از جمله این مشکلات بود.

عصبانیت ناشی از عدم قهرمانی در جام حذفی باعث شد که نژادفلاح، عضو هیات مدیره پرسپولیس مطالبی را در گفتگو با رسانه ها مطرح کند و در این صحبت ها از رویانیان بخواهد که به دلیل نتایج ضعیف از سمت خود استعفا دهد.

این صحبت ها باعث شد که چند روزی رابطه مدیر عامل و هیات مدیره تیره و تار شود و بالاخره در جلسه گذشته هیات مدیره پرسپولیس و با وساطت دیگر اعضا، این 2 مسئول با یکدیگر روبوسی کردند و به ظاهر اختلافات را کنار گذاشتند اما این در آغوش کشیدن بیشتر یک نمایش بود و نژادفلاح و رویانیان در اصل همچنان با یکدیگر مشکل دارند. بد نیست بدانید نژادفلاح تنها مخالف مدیر عامل رویانیان در پرسپولیس است./آق

برچسب ها: نژادفلاح ، رویانیان ، مشکل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار