سند فني خط كشي راههاي حوزه استحفاظي استان تهران توسط اداره ايمني ، ترافيك و حريم راههاي اين استان تهيه شده است.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان تهران، سرپرست اداره ايمني، ترافيك و حريم راههاي استان تهران با اعلام اين خبر گفت: اجراي عمليات خط كشي راههاي حوزه استحفاظي استان يكي از عوامل اصلي در ارتقاي ايمني راهها بوده و مي تواند به عنوان فاكتور اساسي در هدايت استفاده كنندگان از راه به شمار آيد.

فرشاد يوسفي عوامل مؤثر محيطي از قبيل درجه حرارت و رطوبت محيط در حين اجراي عمليات خط كشي، تاريخ اجراي عمليات خط كشي، روكش آسفالت و ... را از عوامل موثر در برنامه ريزي محورها جهت اجراي عمليات خط كشي عنوان كرده و گفت : در همين راستا " سند فني خط كشي راههاي حوزه استحفاظي استان تهران" در سال ٩٠ و ٩١ توسط اداره ايمني، ترافيك و حريم راهها و با تلاش كارشناسان اين حوزه بصورت يك مجلد كامل تهيه و ارائه شده است.

وي در ادامه گفت : سند مذكور شامل كليه شهرستانهاي حوزه استحفاظي استان در دو سال اخير به تفكيك آزادراه، بزرگراه، راههاي اصلي و فرعي و راه روستايي بوده و فاكتورهايي از قبيل نام و نوع و طول محور، بازه زماني اجراي عمليات خط كشي، نوع خط كشي، دماي اجراي خط كشي، پايان دوره ضمانت، لاينهاي خط كشي، شماره قرارداد، نام پيمانكار، آزمايشات بازتاب، ضخامت و ... در آن لحاظ شده است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار