معاون میراث فرهنگی، سازمان میراث فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری همدان گفت: همزمان با آغاز هفته میراث فرهنگی، جشنواره آواها و نواهای ایرانی در جوار کتیبه‌های گنجنامه برگزار می‌شود.

به گزارش خبلرنگار باشگاه خبرنگاران همدان وی با اشاره به برپایی شب فرهنگی همدان در کاخ سعدآباد بیان داشت: با توجه به درخواست سازمان مرکزی میراث فرهنگی، همدان هم به عنوان معاونت میراث فرهنگی دستاوردهای هشت ساله این سازمان را در یک نمایشگاه در سعدآباد به معرض نمایش می‌گذارد.

معاون میراث فرهنگی همدان اظهار کرد: جشنواره  آواها ونواهای ابرانی به مدت چهار روز از ساعت 17 تا 19 در محوطه گنجنامه همدان برگزار می‌شود، هر یک از استان‌ها در یک شب فرهنگی اشعار، موسیقی ملی ـ محلی و گویش محلی خود را به مردم  معرفی می‌کنند.

توتونچیان با اشاره به برگزاری شب فرهنگی همدان در سعدآباد افزود: در این برنامه برخی از استان‌ها به تفکیک ساعت، شب فرهنگی برگزار می‌‌کنند که شب فرهنگی همدان 28 اردیبهشت از ساعت 17 برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: این جشنواره از 28 تا 31 اردیبهشت  با حضور استان‌های ایلام، خوزستان، بوشهر، زنجان، کهگیلویه و همدان برگزار می‌شود./س
برچسب ها: جشنواره ، آوا ، نوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.