مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد لرستان از راهیابی ۱۶ گروه از کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان به مرحله نیمه‌نهایی جشنواره آواها و نغمه‌های آسمانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازلرستان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی با اشاره به برگزاری همایش هم‌اندیشی و توجیهی گروه‌های سرود کانون‌های مساجد، گفت: ١٠ نفر از مربیان گروه‌های سرود کانون‌های فرهنگی و هنری استان لرستان برای شرکت در همایش هم‌اندیشی و توجیهی گروه‌های سرود کانون‌های مساجد کشور به قم اعزام شدند.

وی افزود: این همایش ویژه سرپرستان، مربیان و اعضای مؤثر گروه‌های سرود راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی جشنواره «آواها و نغمه‌های آسمانی» از ١٦ تا ١٨ دی‌ماه در قم برگزار شد.

موسوی با اشاره به راهیابی ١٦ گروه از کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان به مرحله نیمه‌نهایی جشنواره آواها و نغمه‌های آسمانی گفت: اعضای شرکت کننده در این همایش زیر نظر اساتید مجرب کشوری آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان افزود: هفتمین جشنواره سراسری آواها و نغمه‌های آسمانی کشور در راستای تولید و حمایت از آثار هنری اسلامی و دینی به‌همت ستاد عالی کانون‌های مساجد و با همکاری دبیرخانه کانون‌های مساجد استان همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.