مدیر جهاد کشاورزی هفتکل گفت: عمده مشکل طرح‌های کشاورزی شهرستان، أخذ وثیقه‌های سنگین از سوی بانک‌ها است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،سید حمیدرضا رشیدی اظهار داشت: در بخش طرح توسعه کشاورزی 224 طرح را در کارگروه کشاورزی شهرستان به تصویب رسانده‌ایم.

وی افزود: از این تعداد، 274 میلیون ریال در بانک‌ها منجر به عقد قرارداد برای پرداخت تسهیلات شده‌اند.

مدیر جهاد کشاورزی هفتکل تصریح کرد: در همین بخش، 18 میلیون و سه هزار و 890 ریال اعتبار تخصیص داده شده است که برای ایجاد اشتغال مؤثر در این خصوص، 186 طرح به مبلغ 11 میلیون و شش هزار و 47 ریال را به بانک‌ها معرفی و ارجاع داده‌ایم.

وی عنوان کرد: همچنین 114 طرح به مبلغ 48 میلیون و 509 هزار ریال منجر به آغاز عملیات شده‌اند که از این تعداد 93 طرح به مبلغ 16 هزار و 329 میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده‌ است.

رشیدی خاطرنشان کرد: از جمله این طرح‌ها، 36 طرح در مجتمع دامپروری، شش طرح احداث مرغداری، دو واحد پرورش صنعتی گوساله ،50 طرح کوچک از طرح‌های پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره)، دو طرح احداث سردخانه گوشت و مرغ و پنج طرح آب و خاک و زراعت است.

مدیر جهاد کشاورزی هفتکل گفت: عمده مشکل طرح‌های کشاورزی شهرستان قدرت مالی مردم شهرستان و أخذ وثیقه‌‌های سنگین از سوی بانک‌ها است.

وی در پایان اظهار داشت: اکثراً بانک‌ها طرح‌های 50 میلیون تومانی را می‌پذیرند در حالی که بسیاری از طرح‌ها زیر این مبلغ هستند.
برچسب ها: کشاورزی ، هفتکل ، بانک ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.