برنامه " میزگرد سیاسی " به موضوع اتفاقات و تحولات موجود در فرانسه می پردازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، برنامه " میزگرد سیاسی " کاری است به تهیه کنندگی حسین خروجی که از سیمای فرانسوی شبکه سحر برای علاقمندان به موضوعات روز سیاسی پخش می شود.
به گفته خروجی؛ در برنامه چهارشنبه 25 اردیبهشت به موضوعات روز سیاسی با حضور کارشناس مدعو و همچنین کارشناسی که از طریق ارتباط تصویری در برنامه حضور پیدا می کند،پرداخته می شود.
وی در مورد موضوع برنامه گفت: در نظر داریم به اتفاقات و تحولاتی که در فرانسه روی می دهد، بپردازیم و موضوع نقض حقوق بشر که همیشه فرانسوی ها داعیه دار آن هستند، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.نژاد پرستی نیز یکی از موضوعاتی است که در فرانسه رایج است و احمد نخستین کارشناس برنامه به همه این موضوعات خواهد پرداخت.
وی افزود: گفت وگوی مجری کارشناس، نریشن، ارتباط تصویری زنده و ... از جمله قسمت های تشکیل دهنده " میزگرد سیاسی"  هستند.
در این برنامه نرگس عدل به عنوان دستیار تهیه کننده و قربانعلی خدابنده نیز به عنوان مجری همکاری می نمایند. مهیار محمد رشیدی و فرید ارس خانی هم تدوینگران برنامه هستند.
" میزگرد سیاسی " یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و جمعه هر هفته  از ساعت 11:25 به وقت تهران به مدت 30 دقیقه از سیمای فرانسوی زبان شبکه بین المللی سحر به روی آنتن می رود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار