عضو هيئت رئيسه فراكسيون اصولگرايان مجلس با بيان اينكه در سال 88 فتنه‌ای در کشور واقع شد که یک طرف آن آزمون و امتحان بود، گفت: در این امتحان مردمی که دل‌های صاف و بی‌شیله و پیله داشتند نمره قبولی گرفتند، اما مردودین آزمون ۸۸ نمی‌توانند در آزمون‌های دیگر انقلاب نمره قبولی بگیرند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران حسينعلي حاجي دليگاني نماينده مردم شاهين‌شهر در مجلس در جلسه علني امروز(چهارشنبه) و در تذكري آيين‌نامه‌اي گفت: در سال 88 فتنه‌ای در کشور واقع شد که یک طرف آن آزمون و امتحان بود، در این امتحان مردمی که دل‌های صاف و بی‌شیله و پیله داشتند نمره قبولی گرفتند، اما مردودین آزمون ۸۸ نمی‌توانند در آزمون‌های دیگر انقلاب نمره قبولی بگیرند.

وي در ادامه افزود: خواصی که رد شدند کسانی بودند که یا خودشان در داخل فتنه قرار گرفته بودند یا فتنه را دیدند گفتند فتنه نیست و یا نخواستند آن را بپذیرند از آن اعلام بیزاری کنند.

عضو كميسيون برنامه و بودجه تصريح كرد: با وقوع این امتحان مردمی که دلهای صاف داشتند بر اساس رهنمودهای امام امت اسلامی نمره قبولی گرفتم اما تعدادی از خواص نتوانستند نمره قبولی بگیرند و رد شدند.

حاجي دليگاني در پايان خاطرنشان كرد: اميدوارم مردم مطابق رهنمودهای مقام معظم رهبری به کاندیدای مومن و تلاش‌گر که به حفظ عزت انقلاب اسلامی‌ می‌اندیشد و اهل ایستادگی است، رای بدهند.
انتهاي پيام/
برچسب ها: مجلس ، فتنه ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار