كارشناس آمار سامانه 1888 گفت: رسيدگي كيفي به پيام هاي سامانه 1888 در سال 91 نسبت به مشابه سال قبل افزايش 13 درصدي داشته است.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، مركز نظارت همگاني 1888 مبتني بر پذيرش حق نظارت شهروندان بر عملكرد حكومت و نهادهاي اجتماعي برخاسته از آن است كه با ظهور دين مبين اسلام در آيات مختلف قرآن كريم، احاديث و تأكيد پيشوايان ديني در قالب دو اصل شرعي امر به معروف و نهي از منكر و خيرخواهي براي مؤمنان به صراحت مورد تأكيد قرار گرفته است.
، مباهي گفت: سهم شكايات و انتقادات در سال 91 به سامانه 1888، 89 درصد بوده است كه 5/6 درصد شكايت و 1/82 درصد انتقاد را داشته است.
اين مركز باعمل به شعار محوري "شهروند مسئول، مدير پاسخگو و با مأموريت تضمين اثربخشي و سلامت سازماني از طريق توسعه ارتباطات محيطي با رويكرد عدالت محوري و نيز توسعه يادگيري سازماني و فرهنگ مسئوليت پذيري و پاسخگويي در درون و بدون سازمان در نظر دارد نقش خود را جهت ايجاد فرصت برابر بر اتمامي شهروندان در دسترس سهل و آسان به مديران شهري و نيز تشخيص تهديدها، فرصت ها و آسيب هاي پيرامون مديران شهري ايفا نمايد./ز

برچسب ها: کیفیت ، رسیدگی ، آمار ، پیام ، نظارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار