در اين گزارش مي توانيد بهترين و پر بازديدترين نرم افزارهای اين هفته ي دريچه را دانلود کنيد؛ نرم افزار هايي که به انتخاب شما جمع آوري شده است.

به گزارش خبرنگار دریـچــه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین نرم افزار ها قرار می دهد.

آن دسته از کاربرانی که هر روز نمی توانند به صفحه دریـچــه سر بزنند می توانند آخر هفته بهترین ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.


تمرکز کنید؛

این تست، قدرت تمرکزتان را به چالش می‌کشد! + دانلود

به خاطر داشته باشید که افراد مختلف دارای قدرت تمرکز متفاوتی هستند. برخی افراد دارای قدرت تمرکز بالاتر و برخی (دارای قدرت تمرکز) پایین تری می‌‌باشند. مهم نیست که شما قدرت تمرکز کمی دارید، مهم این است که می‌‌توانید آن را تقویت کنید و برای این کار نیاز به استعداد خاصی ندارید. تقویت این مهارت تنها بستگی به میزان ممارست شما در انجام این تمرینات دارد.حالا ما برای شما تست تمرکزی جالب فراهم کردیم.

 که در این تست مربع قرمز رنگ را به کمک ماوس، طوری در صفحه حرکت دهید که به مربع و مستطیل های آبی و کناره های صفحه برخورد نکند اگر بتوانید حداقل 30 ثانیه دوام بیاورید از قدرت تمرکز بسیار بالایی برخوردار هستید و می توانید به خود افتخار کنید!

 سختی کار از آنجا آغاز می شود که با گذشت چند ثانیه بر سرعت موانع افزوده می شود و شما در این شرایط می بایست به حرکت و نگهداری مربع ادامه دهید.
گفته شده خلبانان نیروی هوایی آمریکا تا 2 دقیقه می توانند به بازی ادامه دهند!

در صورت امکان این فایل را با مرورگر chrome و یا internet explorer  باز کنید.

 برای اجرای این تست کافی است اینجا را کلیک کنید.


رکورد شما چقدر است؟  
 شما هم امتحان کنید. تا نابغه بودن فقط 18 ثانیه فاصله دارید

 


 

اجراي نرم افزارهاي اندرويد بر روي ويندوز رايانه + دانلود

 اگر نرم افزارها و بازي هاي متنوع سيستم عامل اندرويد شما را وسوسه كرد و دلتان خواست كه آنها را اجرا كنيد حتما نياز به خريد يك گوشي و يا تبلت جديد نيست. شما مي توانيد با نصب اين نرم افزار بر روي ويندوز رايانه خود؛ نرم افزارها و بازي هاي اندرويد را روي كامپيوتر اجرا كنيد.
این نرم افزار تمام ویژگی های سیستم عامل اندروید را روی ویندوز شبیه سازی می کند به طوریکه شما می توانید از امکاناتی نظیر اجرای بازیها، اجرای نرم افزارها، دانلود آنلاین برنامه ها از app stores، شبیه ساز SD کارت، انجام بازیهای چند نفره به صورت آنلاین و بسیاری از امکانات دیگر اندروید را در ویندوز تجربه کنید.

همچنین این برنامه از نسخه های Android 4.0 ICS و Android 2.3 Gingerbread سیستم عامل اندروید پشتیبانی کرده و شما را قادر میسازد تا بتوانید بازیها و برنامه های سازگار با این نسخه ها برروی را نصب کنید.


 

برخی از ویژگی های این نرم افزار:

پشتیبانی از نسخه های Android 4.0 ICS و Android 2.3 Gingerbread

نصب و شبیه سازی کامل سیستم عامل اندروید در ویندوز

امکان شبیه سازی SD کارت برای ذخیره سازی بازی ها

امکان ارسال عکس به هارد دیسک و دریافت از آن

امکان انجام بازی های چند نفره به صورت انلاین

امکان دانلود آنلاین برنامه ها از app stores

امکان اجرای برنامه ها و بازی های اندروید

دارا بودن سرعت بسیار بالا

سازگاری با انواع ویندوزها

و …

 

روش نصب و کرک نرم افزار:

 

1 – از قطع بودن اتصال سیستم به اینترنت مطمئن شوید و تا پایان مراحل زیر به اینترنت متصل نشوید.

 

2 – با اجرای فایل YouWave.for.Android.Home.v1.3.exe به نصب نرم افزار بپردازید.

 

3 – بعد از پایان مراحل نصب نرم افزار آنرا اجرا نکنید و سیستم را رستارت نمایید.

 

4 – بعد از بالا آمدن سیستم بدون آنکه نرم افزار را اجرا کنید وارد پوشه ی Patch شوید و فایل Patch.exe را در محل نصب برنامه کپی نمایید.

 

5 – پس از آنکه فایل Patch.exe را کپی کردید آنرا اجرا کنید. (در ویندوز Vista و 7 ابتدا بر روی فایل Patch.exe کلیک راست کنید و سپس گزینه Run as administrator را انتخاب نمایید)

 

6 – در پنجره ی ظاهر شده بر روی دکمه Apply patch کلیک کنید و منتظر بمانید تا مراحل رجیستر به پایان برسد و سپس پنجره را ببندید.

 

7 – نرم افزار با موفقیت رجیستر شد. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که بعد از کرک نرم افزار هرگز نباید آنرا اپدیت کنید.

 

لينك هاي زير را در داخل يك پوشه واحد دانلود كنيد.

دانلود بخش اول نرم افزار

دانلود بخش دوم نرم افزار

 


رایـانـه؛

فارسی ساز محیط آفیس 2013 + دانلـود

بسته رابط زبان (LIP) برای Office، نسخه ای با ترجمه تمامی بخش هایی از Office ارائه می دهد. پس از نصب LIP، متن در برنامه های جادویی، کادرهای گفتگو، منوها و عناوین راهنمایی و پشتیبانی به زبان فارسی نمایش داده می شوند. این بسته محیط نرم افزار های:
 

- Microsoft Office Excel 2013

 

- Microsoft Office OneNote 2013

 

- Microsoft Office Outlook 2013

 

- Microsoft Office PowerPoint 2013

 

- Microsoft Office Word 2013

 

را به فارسی تغییر خواهد داد.

 
راهنمای نصب

برای تغییر رابط کاربر خود به زبان Microsoft Office Language Interface Pack 2013 فارسی، این مراحل را دنبال کنید:

1- Microsoft Office 2013 Language Preferences را از منوی Start/All Programs/ Microsoft Office/ Microsoft Office 2013 Tools انتخاب کنید.
2- در انتخاب زبان نمایشی و راهنما، تحت عنوان زبان نمایشی زبان موردنظر را انتخاب کنید و روی دکمه Set as default کلیک کنید.
3- در انتخاب زبان های ویرایش، زبان موردنظر را انتخاب کنید و روی دکمه Set as default کلیک کنید.
4- روی دکمه تأیید کلیک کنید.


## دفعه بعد که برنامه های Office را شروع کردید، تنظیمات زبانی که انتخاب کرده اید اجرا می شوند.

توجه: راهنمای نرم افزار را نمی توان به زبان Microsoft Office Language Interface Pack 2013 فارسی نمایش داد. راهنما همیشه به زبان نصب اصلی خواهد بود.
همیشه راهنمای نمایشی را در لیست بازشو روی انگلیسی تنظیم کنید.


رايانه؛

بازيابي عكس هاي پاك شده از حافظه دوربين + دانلود

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، اکثر دوربین های دیجیتالی عکس ها را روی قطعه ای کوچک به نام مموری کارت ذخیره می کنند. مموری کارت ها جدا از مزایای فراوانی که دارند، دارای یک عیب مشترک هستند و آن هم حذف بدون بازگشت تصاویر می باشد. به عبارت دیگر اگر شما به طور ناخواسته عکسی را از این حافظه ها پاک کنید، در حالت عادی امکان بازیابی آن وجود ندارد. CardRecovery نرم افزاری است که این مشکل را حل کرده است. شما با کمک این نرم افزار می توانید عکس هایتان را که ناخواسته حذف کرده اید و یا در اثر فرمت از دست داده اید، از کارت حافظه دوربین های عکاسی و حتی کارت حافظه موبایل ها نیز بازیابی کنید.

برنامه CardRecovery از برجسته ترین و حرفه ای ترین نرم افزارهایی است که تا به حال برای بازیابی اطلاعات از کارت های مموری و سایر حافظه های همراه به بازار عرضه شده که قادر است عکس ها ، ویدئوها ، فایل های صوتی و … را در صورت پاک شدن ، مفقود شدن ، خراب شدن یا فرمت شدن آن از حافظه در کمترین زمان ممکن بازیابی کند.

نرم افزار CardRecovery از تمامی حافظه های جانبی از جمله آنها SD Card, CF Card, xD Picture Card, Memory Stick, SmartMedia Card, MMC (MultiMediaCard), MicroSD, MiniSD, SDHC می باشند پشتیبانی کرده و اطلاعات ازدست رفته شما را به راحتی در اختیارتان قرار می دهد.

 

برخی از ویژگی های این نرم افزار:

قابلیت بازیابی تصاویر از انواع مموری کارت ها و فلش دیسک ها

پشتیبانی از اکثر برندهای دوربین های عکاسی دیجیتالی

امکان بازیابی تصاویر از حافظه های معیوب و آسیب دیده

امکان بازیابی عکس ها از کارت های حافظه فرمت شده

امکان بازیابی عکس های پاک شده از کارت های حافظه

قابلیت بازیابی تصاویر از حافظه تلفن های همراه

امکان بازیابی ویدئو و فایل های مالتی مدیا

سازگاری با انواع ویندوزها

و …

بـــراي دانـــلود ايــنجا را كــليك كـــنيد.


براي رايانه؛

علاقه مندان به اعماق اقيانوس کليک کنند + دانلود

دسکتاپ شما هر چقدر هم که زیبا باشد، بعد از مدتی تکراری شده و دیگر آن لذت و آرامشی که ابتدا به آن نگاه می کردید را ندارد. پس خوبه كه با دانلود اين تصاوير زيبا از موجودات دريايي يك تنوع اساسي به صفحه نمايش خود بدهيد.




براي دانلود تصاوير اينجا را كليك كنيد.


رایــانــه؛

عکس های سیاه و سفید خود را رنگی کنید + دانلود

شاید شما هم تصاویر قدیمی و سیاه و سفید خاطره انگیز بسیاری را بر روی سیستم خود ذخیره کرده و علاقمند هستید تا این تصاویر را به تصاویر رنگی و زیبای تبدیل کنید و برای این کار نیز برنامه های مختلفی را امتحان کرده اید اما هیچ کدام از آن ها نتوانسته اند نتایج دلخواه شما را فراهم کرده و بعضا حتی تصاویر شما را خراب کرده و شما را از تصمیمتان برای رنگی کردن این تصاویر منصرف ساخته اند.

Recolored نرم افزاری است که قادر بوده به راحتی هر چه تمام تر و با استفاده از فناوری Colorization تصاویر سیاه و سفید را به تصاویر رنگی زیبایی تبدیل ساخته و این در حالی است که انجام این عمل به روش سنتی و به کمک ابزاری مثل فوتوشاپ کار بسیار دشواری بوده و به مهارت و دقت بالای نیازمند است علاوه بر این Recolored این امکان را برای کاربران فراهم نموده تا بتوانند به تغییر رنگ بخش های دلخواه خود در تصاویر رنگی و افکت گذاری بر روی تصاویر دیجیتالی پرداخته و تصاویر خارق العاده ی را ایجاد نمایند. همچنین یکی از امکانات خارق العاده ی که در این ورژن توسط سازندگان این برنامه در آن گنجانده شده Library ای است که به طور پیش فرض دارای رنگ های مثل رنگ پوست، رنگ مو، فلزات، چمنزار، چوب و بسیاری از رنگ های طبیعی دیگر بوده و انتخاب رنگ را برای کاربران بسیار آسان نموده و سبب شده تا کار کردن با این برنامه بسیار ساده و لذت بخش بوده و بتوان تنها با چند کلیک ساده و بدون نیاز به ابزارهای پیچیده تصاویر زیبایی را خلق نمود.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Recolored:

- امکان پرینت تصاویر در ابعاد دلخواه توسط خود برنامه- امکان انتخاب رنگ ها از ۲ جدول HSL و RGB- امکان Preview ی اتوماتیک و سریع در حین انجام کار برای ارزیابی نتایج قبل از ذخیره ی تغییرات- برطرف شدن باگ های برنامه در مورد سیستم های خاص- بهبود سرعت برنامه نسبت به نسخه های قبلی- پشتیبانی از کار کردن با تصاویر متعدد به طور همزمان- پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج مثل JPEG ،PNG ،BMP ،RCL و ...- دارای 5 آموزش قابل فهم بسیار مفید (توصیه می کنیم قبل از هر چیز این آموزش ها را تماشا کنید)- دارای رابط گرافیکی بسیار ساده و جذاب- دارای هفت ابزار ویرایش گرافیکی- دارای رنگ های از پیش تنظیم شده برای طبیعی جلوه دادن رنگ ها- نامحدود بودن در انجام دو عمل Redo و Undo- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7- و ...

بـرای دانـلـود نـرم افـزار ایـنـجـا را کـلـیــک کـنـیـد


 

پيشگيري با موبايل؛

با اين نرم افزار، قلب شما هميشه سالم مي‌ماند+ دانلود

آیا می دانستید اگر به فردی که دچار حمله قلبی شده است، سریعا کمک شود، می تواند زندگی مجددی پیدا کند و از آسیب جدی به عضله قلب او جلوگیری گردد. دکتر قلب برنامه ای است که در آن مسایل مربوط به قلب و بیماری های آن و همچنین سکته مغزی مورد بررسی قرار گرفته است.

 

در این برنامه با عوامل سکته، راه های پیشگیری از آن علایم سکته و ... آشنا می شوید.

در این برنامه مسایل زیر بررسی می شوند:

سکته قلبی چیست ؟

چرا جوانان سکته مغزی می‌کنند؟

ضربان خیلی تند یا کند قلب

راه‌های درمان بیماری‌های قلبی

بیماران قلبی چه آزمایشاتی باید بدهند؟

7 نوع بیماری قلبی

جلوگیری و درمان سکته مغزی

سکته مغزی؛ علل، علائم و عوامل خطر

واريس پا را حتما درمان کنيد

تاثير هواي سرد بر بيماران قلبي

چگونه فشار خون را پايين بياوريم؟

علائم بيماري قلبي چيست؟

نشانه هاي سکته مغزي را بشناسيد

نشانه ها و عوامل خطر فشار خون بالا

روش هایی برای کاهش فشار خون بالا

و ...

 

برای نمایش درست حروف فارسی باید گوشی شما فارسی را ساپورت کند

 
توجه : این نرم افزار با تمامی نسخه های آندروید 2.1 و بالاتر به خوبی کار میکند.

 

 

براي دانلود اينجا را كليك كنيد.

 

 


مجموعه نرم افزارهايي كه قدرت بلوتوث گوشي شما را ارتقا مي دهد + دانلود

دريچه به شما نرم افزارهايي را معرفي مي كندكه با نصب آنها بر روي گوشي خود مي توانيد قابليت هاي بلوتوث را افزايش داده و دسترسي به تنظيمات و يا فايلهاي دريافت شده راحت تر شود.

Bluetooth File Transfer

اگر قصد دارید فایل ها های گوشی خود را بی دردسر انتقال دهید Bluetooth File Transfer گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود.شما با این نرم افزار می توانید با اتصال بلوتوث فایل ها خود را به گوشی دوستان،کامپیوتر به راحتی انتقال دهید.

 

 


براي دانلود Bluetooth File Transfer در گوشي هاي اندرويد اينجا را كليك كنيد.
براي دانلود Bluetooth File Transfer در گوشي هاي جاوا و سيمبين اينجا را كليك كنيد.


Bluetooth Manager ICS

 

نرم افزار Bluetooth Manager  یک بلوتوث منیجر فوق العاده برای اندروید ۴ می باشد. این نرم افزار قابلیت های فوق العاده ای همچون نمایش لیست وسایل متصل شده با گوشی، اسکن کردن وسایل جدید، عمل متصل شدن برای وسایل جدید، شرح توضیح برای هر وسیله به دلخواه، افزودن صدای دلخواه وقتی وسیله ای وصل شود، و … می باشد. همچنین این نرم افزار تنظیمات فوقالعاده ای برای هدست های بلوتوث داراست.
 
براي دانلود Bluetooth Manager ICS اندرويد اينجا را كليك كنيد.


 
دسترسي آسان به Bluetooth

ويجت بلوتوث براي گوشي هايي با سيستم عامل ويندوز فون طراحي شده است كه علاوه بر اينكه دسترسي به خاموش و روشن كردن بلوتوث را براي شما بسيار آسان مي كند اين امكان را هم به شما مي دهد كه تصاوير متنوعي را براي بلوتوث گوشي خود انتخاب كنيد.

    

سرعت گوشیتان را افزایش دهید + دانلود

این نرم افزار با بهینه سازی قسمت رم و سی پی یو گوشی اندرویدی سرعت آن را هنگام کار کردن زیاد می کند. در این نسخه از نرم افزار تمامی مراحل بهینه سازی به صورت خودکار انجام می پذیرد و شما تنها باید گوشی خود را ریستارت کنید تا برنامه پس از راه اندازی مجدد به صورت کامل اجرا شود.

 
ویژگی های کلیدی Android booster:
بهینه سازی رم و سی پی یو گوشی اندرویدی
بهیه سازی به صورت خودکار پس از شروع مجدد
تغییر در سرعت هنگام کار کردن با گوشی
سرعت خیره کننده
 
قابل اجرا در اندروید 2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 3.2 مگابایت

 


 

اندروید؛

تصوير زمينه رويايي براي گوشي همراه شما + دانلود

تصویر زمینهGO Launcher Pink Neon theme PR یکی دیگر از سری تم های زیبای لانچر go launcherr است.

این تصویر زمینه بسیار زیبا به صورت یک دست صورتی است که حال و هوایی شاد به گوشی می بخشد. این تصویر زمینه دارای آیکون ها و ویجت ها و والپیپرهای اختصاصی است.
 
 
 
قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 14 مگابایت
برای دانلود تصویر زمینه اینجا کلیک کنید




...::: هفته آینده هم منتظر شماره ای جدید از دریـچــه فناوری اطلاعات مـجله خـبری همراه ما باشید :::...

 


گـزارش از سـالار واعـظی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۴
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
pranses
۱۸:۱۲ ۲۶ تير ۱۳۹۴
ممنون از سایتتون خوب بود.
Iran (Islamic Republic of)
امیر حسین
۱۰:۰۳ ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
بسیار عالی وکاربردی بودند
Iran (Islamic Republic of)
نبي اله
۱۲:۰۴ ۲۱ آبان ۱۳۹۳
برنامه هاتون خيلي خوبن.خسته نباشيد.
لطفا لينك عضويت برا ارسال مطالب به ايميل بگذاريد.متشكر
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۱:۴۹ ۰۹ آبان ۱۳۹۳
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۱۸:۲۷ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
عالیییییییی ولی بیشتر نظرم افزار میداشتیم بهتر بود
Iran (Islamic Republic of)
باران
۲۳:۱۳ ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
سلام نباشید چرا برنامه ویچت تو شبیه ساز you wave معرفی شده کار نکرد....
Iran (Islamic Republic of)
خوشگله
۱۵:۰۲ ۲۷ مهر ۱۳۹۲
خوب اگر یکم دیگه نرم افزار می گذاشتید
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۲:۳۰ ۰۵ مهر ۱۳۹۲
خوب بوووووووووووووووود
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۲۱:۲۷ ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
سلام اگه میشه یه برنامه برای برگردوندن اس ام اس های حذف شده بذارید ممنون میشم .......
Iran (Islamic Republic of)
mamad
۱۱:۵۳ ۳۰ مرداد ۱۳۹۲
سلام لطفا بازی برای ایفون چینی هم قرار دهید
Iran (Islamic Republic of)
بهاره نظری
۱۳:۳۲ ۲۹ مرداد ۱۳۹۲
سلام بسیار از این سایت عالی و تلاش هاتون برای این سایت از طرف همه. ممنون
کاش فونت فارسی برای گوشی های اندروید که گوشی فارسی شود هم داشت.
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۳:۴۲ ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
سلام داداش
دمت گرم خیلی خوبه
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسین
۰۹:۲۳ ۲۷ مرداد ۱۳۹۲
عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالییییییییییییییییییییییییببود
Iran (Islamic Republic of)
0111
۱۴:۲۳ ۲۵ مرداد ۱۳۹۲
لطفا اینقدر برنامه های اندروید نزارید برنامه های ویندوزفون هم بزارید مخصوصا کامپیوتر
Iran (Islamic Republic of)
گمنام
۱۱:۳۹ ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
ممنون ولی فارسی ساز افیستون کار نمیکنه؟؟!!اصا نگفتید مال کدوم ویندوزه؟؟لطفا بگین...
Iran (Islamic Republic of)
abolfazl
۱۸:۲۵ ۰۶ مرداد ۱۳۹۲
very good
Germany
حسین
۲۰:۲۷ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
خیلی عالیه به شرطی که ادامه داشته باشه .نهاوند
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۹:۱۹ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
واقعا خوب بود لطفا برنامه های کاربردی برای کامپیوتر را بیشتر کنید.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۸:۳۹ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
خواهشمندم برنامه هایی را برای ویندوز موبا یل روی سایت قرار دهید.
Iran (Islamic Republic of)
متحد
۱۸:۲۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
لطفا یه برنامه برای برگرداندن smsهای delete شده برای گوشی های اندروید بذارین
باتشکر.
Iran (Islamic Republic of)
فرامرز
۱۸:۱۵ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
عالی بود ممنون
Iran (Islamic Republic of)
Abbas
۱۸:۰۵ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
با سلام و خسته نباشيد خدمت شما
ميخواستم بگم شما كه انقد زحمت ميكشيد لطفا براي گوشيهاي آيفون هم برنامه قرار بديد
چون اكثر برنامه هاتون براي گوشي هاي اندرويده
با تشكر
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۱۷:۰۹ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
واقعا عالی بود . ممنون
Iran (Islamic Republic of)
farzaneh
۱۶:۲۴ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
سلام
عالی بودن
بدرود
آخرین اخبار