مردم در آستانه يک آزمون بزرگ و سرنوشت‏ ساز در آينده سياسی کشور هستند.

 

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،استاندار زنجان در جلسه مشترک اعضای ستاد انتخابات شهرستان ماهنشان گفت: معادلات بين‌المللی تحت تاثير نظام اسلامی ايران است.

رئوفی نژاد به بيداری اسلامی در منطقه خاورميانه اشاره کرد و افزود: اقتدار نظام سياسی ايران موجب الگو شدن نظام برای کشورهای منطقه شده است.

 وي ، مردم شريف ايران را ولايتمدار و مردمی بي‏ نظير در دنيا دانست و تاکيد کرد: مردم ايران در بين ساير ملل دنيا دارای ويژگي‏های شاخص انقلابی و دينی بارز هستند.

استاندار زنجان ترس دشمنان را از گسترش اسلام ناب محمدی ايران در منطقه دانست و يادآور شد: دشمنان هراس زيادی از گسترش مفاهيم دين اسلام و مذهب تشيع در منطقه و دنيا دارند.

 رئوفي‏ نژاد با تاکيد بر لزوم توجه به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور، اظهار کرد: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نبايد تحت تاثير انتخابات رياست جمهور ی قرار گيرند.

ا ستاندار زنجان حساسيت‏های بين‌المللی و داخلی را بالا عنوان کرد و ادامه داد: مردم ايران در برهه‏ای از زمان حيات انقلاب هستند که بايد نسبت به سرنوشت خود حساسيت بيشتری داشته باشند.

وی توسعه مشارکت مردم در انتخابات را خواستار و تصريح کرد: مشارکت حداکثری برای تحقق شعار سال و دادن درس به دشمنان ضروری است.

رئوفی نژاد حضور مردم کشور در پای صندوق‏های رای را خاری بر چشم دشمن دانست و تاکيد کرد: حضورحداکثری مردم در انتخابات عامل مهمی در دفع بلايا از کشور است./س


 

برچسب ها: انتخابات ، آزمون ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.