منابع رسمی نظامی در سوریه، اخبار منتشره رسانه های هوادار مخالفان این کشور درباره تسلط افراد مسلح بر زندان مرکزی حلب را تکذیب کرده و تاکید کردند فرمانده گروه مهاجم به زندان به همراه شماری دیگر به هلاکت رسیده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ; عملیات ارتش سوریه در "غوطه شرقی" واقع در حومه دمشق ادامه دارد و مراکز نظامی گروههای مسلح در مناطق جربا و البحاریه واقع در این استان هدف قرار گرفته است.

منابع نظامی سوری تأکید کردند، شدت عملیات ارتش سوریه در حومه دمشق و حلب رو به افزایش است و نیروهای سوری از روحیه بالایی در جنگ علیه تروریسم برخوردارند. 

یک نظامی ارتش سوریه به خبرنگار گفت: تمام شایعات درباره سیطره افراد مسلح بر زندان مرکزی حلب نادرست بوده و تاکید می کنم فرمانده گروه مهاجم و 10 نفر همراهانش که عمدتا تابعیت بیگانه داشتند، به هلاکت رسیدند. نیروهای ارتش سوریه همچنین افراد مسلح را در جوبر، ملیحه و برزه در استان ریف دمشق هدف قرار داده و شماری از آنها را به هلاکت رساندند.

ارتش سوریه چند عملیات علیه گروههای مسلح در حرستا انجام داد که بر اثر آن یک انبار سلاح و مهمات منهدم و دهها فرد مسلح به هلاکت رسیدند.استراتژی نظامی ارتش سوریه در زمان حاضر به دست گرفتن تمام روستاها و شهرهای موازی با جاده های بین المللی به منظور جلوگیری از رسیدن تدارکات نظامی به افراد مسلح است.  

برچسب ها: هلاکت ، مهاجمان ، زندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار