امام جمعه موقت گچساران گفت: هر نامزد انتخاباتی یازدهمین دوره ریاست جمهوری که از فیلتر شورای نگهبان قانون اساسی عبور کرده و تایید شود مورد اعتماد برای تعیین رییس قوه مجریه کشور است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، حجت الاسلام ˈپرویز خواجه زادهˈ در خطبه های نماز جمعه گچساران افزود: تمام کاندیداهای ثبت نام شده افرادی شایسته و مسولیت پذیر هستند ولی شورای نگهبان افراد با شرایط و توانایی بالاتر که بتواند مدیریت اجرایی کشور را اداره کند معرفی خواهد کرد.
وی ویژگی های نامزد اصلح برای ریاست جمهوری را شامل ولایتمداری، مدیر و مدبر بودن، آشنایی با اصول سیاسی کشور و جهان دانست و بیان کرد: باید مردم فردی را برای ریاست جمهوری تعیین کنند که درد کشیده باشد و مشکلات پیش روی قشرهای مختلف مردم را برطرف کند.
خواجه زاده از کاندیداهای تایید شده انتخابات ریاست جمهوری خواست برنامه های جدید و کارشناسی شده خود را بدون شعار واهی اعلام کنند تا مردم نیز فرد اصلح را انتخاب کنند.
وی اظهار کرد: نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از اسراف و هزینه گزاف در تبلیغات بپرهیزند.
خواجه زاده عنوان کرد: ملت ولایتمدار ایران در 24 خرداد امسال با حضور باشکوه در انتخابات برگ زرین دیگری به تاریخ پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند افزود./س
برچسب ها: نامزد ، انتخابات ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.