مدیرحوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: میانگین کشوری پوشش سوانح جاده ای 15 دقیقه و در این استان 8 دقیقه است.

 ضیاء رسولی  در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ياسوج افزود:کارشناسان و تکنسین های فوریت های با آمبولانس های مجهز به تجهیزات پزشکی در شرایط بحرانی،با آمادگی کامل برای امدادرسانی به مصدومان در مراکز امدادرسان مستقر هستند.
رسولی افزود:این آمبولانس ها مجهز به تجهیزات پزشکی شامل کمک های اولیه، احیای قلب، ، کنترل خونریزی و ارتباط بی سیمی با پزشک متخصص هستند.
وی با توصیه به هموطنانی که اطلاعات کامل در زمینه کمک های اولیه ندارند،افزود: بهترین و سریع ترین راهکار برای امدادرسانی به فرد حادثه دیده و مصدوم، تماس با شماره تلفن 115 مرکز فوریت های پزشکی است.
رسولی عنوان داشت: تنها در شرایطی که احتمال نشت بنزین و انفجار وجود دارد، با رعایت نکات ایمنی می توان مصدومان را تا رسیدن ماموران امدادی از خودرو فاصله داد.
مدیرحوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: کمک به مصدومان مسمومیت با گاز، مشکلات قلبی و تنفسی، سقوط، سوختگی، خودکشی و غرق شدگی، از جمله وظایف ماموران امدادرسان در حوادث و فوریت های پزشکی است./س
برچسب ها: سوانج ، جاده ، پوشش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.