معاون استاندار و فرماندار ويژه ملاير گفت: بيش از شش هزار نفر اعم از هيات هاي اجرايي، بازرسي، نظارت، اعضاي شعب، عوامل ستادي، نيروهاي امنيتي، انتظامي و خدماتي برگزاري انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي در اين شهرستان را برعهده دارند.


به گزارش باشگاه خبرنگاران همدان ؛ مصطفي آزاد بخت در نشست آموزشي هيات هاي اجرايي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در ملاير و بخش هاي تابعه اين شهرستان افزود: هم اکنون بسترها و امکانات لازم براي برگزاري انتخاباتي پرشور و گسترده در اين شهرستان مهيا شده است.
وي اظهار داشت: دشمن با تمام توان خود براي کم رنگ جلوه دادن اين انتخابات ورود پيدا کرده و حتي اين انتخابات اگر پرشور برگزار شود، مي خواهد آن را زير سوال ببرد.
وي تاکيد کرد: در اين راستا، متوليان و مسوولان برگزاري انتخابات در اين شهرستان بايد با رعايت اصل امانتداري و قانون، وظيفه خود را به نحو احسن انجام داده و مانع تبليغات زود هنگام شوند.
آزاد بخت تصريح کرد: متوليان برگزاري انتخابات بايد بدون اظهار نظر نسبت به کانديدايي خاص، در همه امور طبق تاکيدات رهبري، قانون را رعايت کنند.
امام جمعه شهر سامن نيز اين جهان را به بازاري که عده اي سود و عده اي ضرر مي کنند، تشبيه کرد و اظهار داشت: در اين بازار کساني که تقواي الهي را پيشه کرده و در مسير حق و حقيقت حرکت کنند، به طور حتم سود مي برند.
حجت الاسلام سيد حسين طباطبايي  افزود: با توجه به اينکه اين انتخابات دغدغه همه روحانيون، علماي دين و دلسوزان نظام است، مردم بايد با آگاهي و بصيرت فرد اصلح را انتخاب کنند.
وي تصريح کرد: لازم است با عمل به قانون و دستورات دين، پايه هاي اين انتخابات را مستحکم کرده و انتخاباتي پرشور و دشمن شکن را همانند دوره هاي گذشته برگزار کنيم.
طباطبايي يادآور شد: رييس جمهوري آينده بايد فردي اصلح در تمام زمينه ها و اعضاي شوراهاي اسلامي نيز بايد افرادي زبده، متعهد، متدين و کارآمد باشند.
جانشين ستاد انتخابات شهرستان ملاير نيز گفت: کيفيت برگزاري انتخابات به خصوص رياست جمهوري بسيار مهم است و متوليان و مسوولان برگزاري انتخابات بايد در قالب وظايف و اختيارات خود طبق قانون عمل کنند.
 محمدقاسم عبدلي  بيان داشت: با توجه به اينکه 279 شعبه و 550 صندوق اخذ رأي براي برگزاري انتخابات در اين شهرستان پيش بيني شده، اما اولويت انتخاب محل شعب با رياست جمهوري است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.