فیلم سینمایی "برف روی کاج ها" یک اثر آسیب شناسانه اجتماعی و خانوادگی است.

جبار آذین منتقد سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: فیلم سینمایی "برف روی کاج ها" یک اثر آسیب شناسانه ی اجتماعی و خانوادگی و ساخته ی فیلم نامه نویس و بازیگر مستعدی است که در عرصه ی کار گردانی هم خوش درخشیده است.
وی افزود: نگاه تازه به رویدادهای اجتماعی از زاویه بدیع ولی قابل باور و ملموس و تحلیل و تبیین زندگی به شیوه های نقادانه، ظریف و زیر پوستی بستر داستان فیلم "برف روی کاج ها" را شکل بخشیده است.
وی عنوان کرد: اکثر فیلم سازان جوان ما به فرم ،‌قالب،‌ محتوا و روایت گرایش دارند و در این میان برخی افراد با بیان حرف های خوب اجتماعی به دور از قالب های کلیشه ای موفق می شوند.
این منتقد بیان کرد: اغلب تولیدات این گروه متأثر از افراط در فرم گرایی و تلاش برای حضور موثر در سینما از طریق نوع آوای و تابو شکنی است با این حل "پیمان معادی" با بی محلی نسبت به این موضوع در این مرحله نیفتاده است.
آذیین تصریح کرد: "پیمان معادی" با انتخاب روندی میانه و به دور از ادعای روشنفکرانه حرف های انسانی و اخلاقی فیلمش را در قالب داستانی آشنا ساخته است.
این منتقد تصریح کرد: این بازیگر و فیلم ساز جوان با این اثر نشان داد که د ر صورت پایبندی به مسائل ارزشی و حفظ نگاه نقادانه اجتماعی قادر به یافتن جایی در خور توجه در میان فیلم سازان سینمای ایران است.
آذین بیان کرد: فیلم نامه منسجم و با محتوا و پرداخت شده،‌ کارگردانی سنجیده و رهبری درست بازیگران،‌ فیلم برداری مناسب و فضا سازی های پذیرفتنی او گواه این مدعا است.
وی عنوان کرد: "برف روی کاج ها" یک فیلم درد مندانه و متعهدانه و تصویری از یک زندگی به بن بست رسیده است./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار