وزير راه و شهرسازي گفت: از هفته ‌آينده افتتاح هاي گسترده مسکن مهر در کل کشور آغاز مي شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، علي نيکزاد وزير راه و شهرسازي در جمع خبرنگاران با بيان اينکه 2 ميليون و 120 هزار واحد مسکن روستايي از دولت نهم و دهم در حال ساخت است گفت: تاکنون يک ميليون و 520 هزار افتتاح مسکن روستايي در اختيار متقاضيان قرار گرفته است.

وي ادامه داد: 600 هزار واحد از اين تعداد به صورت نيمه تمام در حال ساخت است و 300 هزار واحد به صورت نيمه تمام تحويل داده مي شود.

نيکزاد با اشاره به اينکه ساخت 4 ميليون و 150 هزار واحد در دولت نهم و دهم آغاز شده بود افزود: از اين تعداد يک ميليون و 250 هزار واحد افتتاح شده است.

وزير راه و شهرسازي در ادامه ياداور شد: ساخت يک ميليون و 50 هزار واحد مسکن شهري باقي مانده را در دستور کار خود قرار  داده ايم.

وي در ادامه اظهار داشت: نوسانات ارزي در سال گذشته موجب افزايش قيمت مسکن از بعد مصالح ساختماني در بخش هاي آسانسور، درب و پنجره هاي دوجداره شد.

نيکزاد در ادامه افزود: توافق با انبوه سازان قيمت مسکن مهر افزايش يافت.

وزير راه و شهرسازي در ادامه اظهار داشت: دولت يازدهم بايد سياست برخورد با مسکن را خود تنظيم کند و حضو ر دولت در اين بخش بسيار ضروري است.

وي ادامه داد: واحدهاي مسکن مهر در 20 استان کشور اماده بهره برداري است.

نيکزاد با اشاره به اينکه 20  هزار واحد مسکن مهر در پرند آماده بهره برداري است افزود: در پرديس نيز 6 هزار واحد آماده بهره برداري در ساير استان ها واحد براي افتتاح داريم که سعي داريم با سفرهاي استاني رئيس جمهور هماهنگ شود.

وزير راه و شهرسازي در ادامه خاطرنشان کرد: از هفته آينده افتتاح هاي گسترده اي از واحدهاي مسکن مهر در  کشور خواهيم داشت.

وي در ادامه يادآور شد: واحدهاي مسکن مهر در استان هاي قزوين اردبيل و خراسان رضوي آماده است که همزمان با سفرهاي رئيس  جمهور به بهره برداري مي رسد.

نيکزاد در پايان گفت: در قزوين 20 هزار واحد مسکن مهر در لرستان 10 هزار و 500 واحد خراسان رضوي 30 هزار واحد آماده بهره برداري است./عب

برچسب ها: مسکن ، مهر ، روستایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار