برنامه گزارشی «دوربين 7» به مناسبت آغاز امتحانات مدارس و دانشگاه‌ها به آموزه هایی برای کسب مهارت و... در شب امتحانات را به مخاطبان خود ارائه می دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی شبکه آموزش سیما،محمد خدادی تهیه کننده برنامه "دوربین 7" اظهار داشت : امتحانات دغدغه بسیاری از دانش‌آموزان و دانشجویان است که شب امتحان نیز یکی دیگر از دغدغه های دانش آموزان و دانشجویان است. آنچه فراموشی‌اش در دوران تحصیل باعث اضطراب می‌شود، مهارت های یادگیری است که این موضوع حلقه مفقوده‌ای است که  با یافتن آن دغدغه امتحانات از بین خواهد رفت ."دوربین 7" سعی دارد تا به این حلقه‌ی مفقوده بپردازد.
وی در ادامه افزود: مستند گزارشی " دوربین 7"  در فصل امتحانات علاوه برگفتگو با دانش آموزان و دانشجویان ، توصیه‌های کاربردی جهت برگزاری مطلوب امتحانات را ارائه می کند.
خدادی تصریح کرد :مهارت‌‌های یادگیری – دوری ازایجاد رقابت کاذب برای کسب نمره بالاتر – مشکلات روحی  ناشی از اضطراب درایام امتحانات – وظایف ، نقش ومسئولیت خانواده درایام امتحانات  - ضرورت هماهنگی خانه و مدرسه واستفاده ازنظرات کارشناسان آموزشی برای نحوه یادگیری و ..... ازجمله موضوعاتی است که "دوربین 7" دراین ایام به آن خواهد پرداخت .
تهیه کننده "دوربین 7" خاطرنشان کرد: این برنامه با رویکرد آموزشی درمناسبت های مختلف تلاش دارد که نسبت به افزایش دانسته های مردم کمک نماید. " فرصت فراگیری امروز برای فردایی بهتر " شعار برنامه "دوربین 7"است.

مستند گزارشی "دوربین 7" روزانه در پنج نوبت از شبکه آموزش سیما پخش می شود وآموزهایی اززبان مردم برای مردم است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار