مدیر عامل باشگاه شهید منصوری گفت: تا هفته ی گذشته تنها کیفیت تیمی که در لیگ حضور دارد مشخص نبود حالا حضورمان نیز در لیگ برتر قطعی نیست.

اکبر تقوی مدیر عامل باشگاه شهید منصوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تا کنون هیچ یک از مسئولان در مورد وضعیت باشگاه به من خبری نداده اند با وجود تمام پی گیری هایم در این زمینه موفق نشدم مقدماتی را فراهم آورم تا باشگاه به ثبات برسد و بتوانیم در مورد مسائل تیمی تصمیمی بگیریم به همین جهت بسیاری از بازیکنان که از حضور منصوری در لیگ ناامید شده اند با دیگر تیم های لیگ برتری مذاکره می کنند.

وی افزود: هیچ کس به فکر عاقبت شهید منصوری نیست اما مهندس منصوری با مشاهده این وضعیت در همین هفته جلسه ای را با مسئولان شهرداری و شورای شهر ورامین خواهند داشت تا هرچه زودتر از این بلاتکلیفی نجات پیدا کنیم. این تنها راه خلاصی ما از وضعیت نامشخص تیم است در حال حاضر تمامی باشگاه ها به فکر انتخاب سرمربی و بازیکنان مد نظر خود هستند و ما همچنان اندر خم یک کوچه ایم.

تقوی در ادامه بیان داشت: تا هفته ی گذشته مسئولان می گفتند حضور منصوری در لیگ حتمی است و تنها باید در مورد کیفیت و بازیکنانی که در تیم حضور دارند صحبت نشود اما حالا به جای پیشرفت در مراحل عقب گرد داشته ایم و حتی مشخص نیست که تیم داری می کنیم یا نه؟

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان زمان کوتاهی را صرف حل مشکلات با تیم شهید منصوری که قدیمی ترین تیم است و افتخارات زیادی را کسب کرده، کنند./آق
برچسب ها: باشگاه ، منصوری ، تقوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار