برادر آيت‌الله رفسنجاني درباره ساخت فيلم تبليغاتي آيت‌الله رفسنجاني توسط "اصغر فرهادي" گفت: بنده تا به حال چنين خبري را نشنيده‌ام و اصغر فرهادي هم که اينجا نيست و خارج است.

"محمود هاشمي" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره برخي اخبار که حاکي از معرفي "مجيد مجيدي" و "اصغر فرهادي" به ستاد آيت‌الله رفسنجاني براي ساخت فيلم تبليغاتي وي دارد، اظهار داشت: بنده تا به حال چنين خبري را نشنيده‌ام و اصغر فرهادي هم که اينجا نيست و خارج است.

وي در پاسخ به اينکه آيا آيت‌الله رفسنجاني در اين دوره از انتخابات براي تبليغات، قصد سفارش ساخت فيلم دارد يا خير؟ گفت: تا آنجايي که مي‌دانم آيت‌الله رفسنجاني مخالف با پوستر، عکس و تبليغات خاص است و به نظرم فيلم هم به آن شکلي که چند سال قبل بود ساخته نمي‌شود چرا که بعضي از آنان نتيجه منفي داشت و اگر هم فيلمي ساخته شود بايد گروهي باشند که اين پيشنهاد را تهيه کنند.

هاشمي درباره انتخاب سخنگوي ستاد آيت‌الله رفسنجاني خاطرنشان کرد: بنا بود علي مطهري سخنگوي ستاد باشد امام تاکنون به صورت رسمي اعلام نشده است.

گفتني است که برخي رسانه‌ها خبر از معرفي "اصغر فرهادي" و "مجيد مجيدي" براي ساخت فيلم تبليغاتي به "آيت‌الله رفسنجاني" و اعضاي ستاد مرکزي وي داده بودند.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار