نماينده همدان و اسدآباد طي تذكري در صحن‌علني مجلس گفت: گندم كشاورزان توسط دلالان عراقي با 2 برابر قيمت تعيين‌شده دولتي خريداري مي‌شود و اين نابودي كشاورزي است.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران؛ بهروز نعمتي نماينده همدان و اسدآباد در نوبت دوم صحن علني امروز (يکشنبه 28 ارديبهشت‌ماه) مجلس در تذكري خطاب به دکتر حسيني گفت: بيش از سه‌سال است که بنيادملي سيد جمال الدين اسدآبادي قرار است تکميل شود اما در طول اين سه سال هيچگونه اقدامي صورت نگرفته است.

نعمتي در تذکر دوم خود خطاب به خليليان وزير کشاروزي بيان کرد: قيمت کود به ويژه پتاس در کشور  بيش از 70 درصد به قيمت افزوده شده است در حالي که نهادهاي دامي به ويژه ذرت و کنجاله سويا بايد در اختيار دامداران قرار بگيرد.

اين عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس همچنين خطاب به رئيس جمهور گفت: با توجه به قيمت‌گذاري گندم، اين محصول توسط دلال‌هاي عراقي بالاتر از قيمت تعيين شده دولتي خريداري مي‌شود و در مواردي حتي به بالاي 1200 تومان مي‌رسد در حاليکه قيمت خريد دولتي حدود 700 تومان است و اين مسئله نابود کردن کشاروزي است.

نماينده اسدآباد در پايان خطاب به وزير راه و شهرسازي اظهار داشت: در خصوص تونل گردنه اسدآباد وزارت راه و شهرسازي هيچ اقدام فيزيکي انجام نشده از آقاي نيکزاد مي‌خواهم در اين مورد اقدامات لازم را به عمل بياورد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: بهروز ، نعمتی ، نماینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار