مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون : آقاي "رفسنجاني"! چرا هيچ وقت "نتيجه انتخابات" را نپذيرفته‌ايد؟ ، حزب موتلفه اسلامي به قول خود در وحدت اصولگريان پايبند بود ، خبري از ساخت فيلم آيت‌الله رفسنجاني توسط فرهادي نشنيده‌ام و.... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

آقاي "رفسنجاني"! چرا هيچ وقت "نتيجه انتخابات" را نپذيرفته‌ايد؟

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/2/28/1120588_658.jpg

 در طول سي سال گذشته، هر بار "آيت‌الله رفسنجاني" در انتخابات شکست خورد، با عدم تمکين به قانون، به هر بهانه‌اي صحت انتخابات را زير سوال برد و به ايجاد شائبه پرداخت.

حمايت مشروط جبهه‌ حماسه‌سازان از کانديداتوري "جليلي"
 سخنگوي جبهه حماسه‌سازان انقلاب اسلامي گفت: اصولگرايان بايد هوشمندانه از فرصت تبليغات قانوني در رسانه ملي استفاده کنند و اعلام کانديداي نهايي خود را به بعد از استفاده حداکثري از فرصت تبليغات در رسانه ملي موکول کنند.

کانديداها و طرفدارانشان بايد از قانون تبعيت کنند

 مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: هم کاندیداها و هم طرفداران‌شان باید بعد از اظهارنظر شورای نگهبان از قانون تبعیت کرده و به آن احترام بگذارند.

حزب موتلفه اسلامي به قول خود در وحدت اصولگريان پايبند بود
 عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: حزب موتلفه اسلامي در قول خود پيرامون وحدت اصولگرایان و حرکت در خط روحانیت پايبند بود.

وظیفه داریم مقدمات مدیریت الهی را فراهم کنیم/به رد صلاحیت فکر نمی‌کنیم
رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد گفت: در انتخابات به این فکر نمی‌کنیم که ما را رد می‌کنند، ما بر اساس یک تکلیف آمده‌ایم و راه نورانی انقلاب پایان ندارد.

خبري از ساخت فيلم آيت‌الله رفسنجاني توسط فرهادي نشنيده‌ام

 برادر آيت‌الله رفسنجاني درباره ساخت فيلم تبليغاتي آيت‌الله رفسنجاني توسط "اصغر فرهادي" گفت: بنده تا به حال چنين خبري را نشنيده‌ام و اصغر فرهادي هم که اينجا نيست و خارج است.

آمریکا وارد کاهش فاز تحریم‌ها شد
 يک عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان گفت: آمریکا برای اولین بار وارد کاهش فاز تحریم شد و انتخابات ایران تأثیر مستقیمی بر این موضوع دارد.

اگر سازشی با آمریکا صورت بگیرد وضعیت اقتصادی ایران بسیار بدتر می‌شود

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/2/28/1121790_723.jpg

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، ویرانه امروز عراق را سرنوشت سازش با دشمن دانست و گفت: اگر سازشی با آمریکا صورت بگیرد طبق دلایل علمی و متقن، وضعیت اقتصادی ایران بسیار بدتر خواهد شد.

کانديداهاي شوراها چهار روز فرصت دارند اعتراض خود را به هيئت اجرايي اعلام کنند

عضو هيئت مرکزي نظارت بر انتخابات شوراها گفت: کانديداهاي انتخابات شهر و روستا بعد از اعلام نتايج تاييد صلاحيت‌ها چهار روز فرصت دارند تا اعتراض خود را به هيئت اجرايي نظارت بر انتخابات شوراها در شهر يا روستاي مورد نظر اعلام کنند و هيئت نظارت نيز نهايتا تا 10 روز فرصت دارد اعتراضات را بررسي و نتيجه نهايي را اعلام کند.

دیدار رئیس مجلس افغانستان با صالحی
 رئیس مجلس افغانستان که برای دیدار با مقامات کشورمان به تهران سفر کرده، عصر امروز با وزیر خارجه کشورمان دیدار و گفتگو می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار