در پی برگزاری جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس گفت: سرمربی پرسپولیس فردا ساعت 11 صبح مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان جلسه امروز اعلام کرد: سرمربی این تیم فردا ساعت 11 صبح مشخص و معرفی خواهد شد.


فداحسين مالکي در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: اولویت ما برای سرمربیگری پرسپولیس مربیان ایرانی و پیشکسوتان پرسپولیسی است.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس گفت: با اینکه نظرات پیشکسوتان پرسپولیس در مورد سرمربیگری پرسپولیس متفاوت است اما نظرات هواداران هم برای ما مهم است و از بین پیشکسوتان پرسپولیس یکی را سرمربی تیم خواهیم کرد.

مالکی تصريح کرد: اولویت ما از خانواده پرسپولیس است اما اگر با هیچ کدام یک از گزینه های پرسپولیس به توافق نرسیدیم از خارج از خانواده پرسپولیس یکی را به عنوان سرمربی انتخاب می کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اولویت ما برای سرمربیگری پرسپولیس ایرانی بودنش است و گزینه خارجی مد نظر نداریم.
 

پنجعلی: ابراهیم زاده و مایلی کهن گزینه نهایی سرخ پوشان خواهند بود
 
عضو کمیته فنی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از میان کاندیدهای معرفی شده در روزهای اخیر بالاخره تصمیم نهایی کمیته فنی بر روی ابراهیم زاده و مایلی کهن متمرکز شد.
 
محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: پس از صحبت های که اعضای کمیته فنی در جلسه امروز خود با مدیر عامل داشتند به این نتیجه رسیدند که از میان تمام گزینه های معرفی شده در روزهای اخیر، بالاخره تصمیم بر این شد که ابراهیم زاده و یا محمد مایلی کهن سکان هدایت سرخپوشان را بدست گیرند و در نهایت تا فردا 29 اردیبهشت سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مشخص خواهد شد.


ناصر ابراهیمی: هیأت مدیره مایلی کهن را سر مربی اعلام می کند!

پیشکسوت و کارشناس فوتبال ایران گفت: به عقیده من هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس سرمربی این باشگاه را به صورت سر بسته معرفی کرده است.

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: با توجه به اینکه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس اشاره کرده اند که سرمربی این باشگاه باید حتما از جنس سرخپوشان باشد و علیرغم معرفی کاندیداهای سرمربیگری تنها منصور ابراهیم زاده و محمد مایلی کهن به عنوان گزینه های نهایی مشخص شده اند، نتیجه می گیریم که اعضای هیأت مدیره این باشگاه گزینه سرمربیگری سرخپوشان را سر بسته معرفی کرده است.


نژاد فلاح: نظر من مایلی کهن است

عضو هیئت مدیره گفت: نظر شخصی من روی مایلی کهن است چرا که این مربی بیشترین آرا را در این جلسه کسب کرده است.

نژاد فلاح در گفتگو با خبرنگار ما افزود: ایرانی و پرسپولیسی بودن جزو اولویت هایمان برای سرمربیگری پرسپولیس است بر این اساس مایلی کهن بیشترین شانس را برای نشستن در نیمکت پرسپولیس دارد. به طور حتم تکلیف سرمربی پرسپولیس تا فردا مشخص خواهد شد./مح


عبدی: خدا کند ارتباطات، سر مربی پرسپولیس را مشخص نکند!

پیشکسوت و کارشناس فوتبال ایران گفت: امیدوارم از میان محمد مایلی کهن و ابراهیم زاده کسی سرمربی پرسپولیس شود که ارتباطات تأثیری بر این انتخاب نداشته باشد.

حسین عبدی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: به اعتقاد من از میان گزینه های نهایی سر مربیگری سرخپوشان یعنی محمد مایلی کهن و منصور ابراهیم زاده باید کسی انتخاب شود که بتواند مشکلات این باشگاه را حل و فصل کند که البته رفع آنها کار یک سرمربی نیست بلکه کار گروهی را طلب می کند تا مشکلات پرسپولیس مرتفع شود اما امیدوارم که در این میان ارتباطات هیچگونه نقدی نسبت به سایر فاکتورهای انتخاب سرمربی برای این باشگاه نداشته باشد.


امامی فر: مهم نیست سرمربی پرسپولیس چه کسی است!

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در لیگ های فوتبال ایران تنها مسأله ای که در باشگاه ها اهمیت ندارد سرمربی ها هستند.

علیرضا امامی فر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: با توجه به اینکه مایلی کهن و ابراهیم زاده به عنوان گزینه های سرمربیگری پرسپولیس انتخاب شده اند؛ به عقیده من هر دو صلاحیت سرمربیگری این تیم را دارا هستند البته کسوت و تجربه مایلی کهن به طبع بیشتر از ابراهیم زاده است و در این عرصه تجربه و سابقه درست سرمربیگری حرف اول را می زند البته به هیچ وجه نمی شود کتمان کرد که تنها مسأله ای که در لیگ های فوتبال ایران به آن اهمیت داده نمی شود همین سرمربیگری است زیرا باید دید که کدام بازیکنان از سرمربی جدید راضی هستند و یا اینکه از حضور وی رضایت خاطر ندارند و تصمیم گیرندگان نهایی بازیکنان هستند؛ نه اعضای هیأت مدیره و نه کمیته فنی هیچ تأثیری بر انتخاب سرمربی نمی توانند داشته باشند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار