دبیر هیئت کشتی مازندران از درخشش کشتی گیران جوان مازندرانی در انتخابی تیم ملی جام شاهد خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران،نوری زاده گفت:مسابقات کشتی آزاد جوانان کشور جام شاهد که حکم قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را داشت، با درخشش کشتی گیران مازندرانی همراه بود.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقات به میزبانی شهر رستمکلا ابراز داشت:در این دوره از رقابتها 98 کشتی گیر از 23 استان حضور داشتند.

نوری زاده از قهرمانی تیم منتخب مازندران در قهرمانی کشور خبر داد و تصریح کرد: در این رقابتها کشتی گیران مازندرانی موفق به کسب 10 مدال شدند.

دبیر هیئت کشتی مازندران در ادامه گفت:کشتی گیران مازندرانی در این مسابقات موفق به کسب سه مدال طلا، سه مدال نقره و چهار مدال برنز شدند.

وی یادآور شد: صابر خانجانی در وزن 50 کیلوگرم، علی محمدزاه در 55 کیلوگرم و مصطفی صادق زاده در 96 کیلوگرم با شکست تمامی حریفان قهرمان شدند.

نوری زاده گفت:جواد ضیایی در وزن 60 کیلوگرم،مهدی هدایتی در 84 کیلوگرم و امیرقجر در 96 کیلوگرم نیز به مدال نقره رسیدند.

وی همچنین درباره مدال آوران برنز کشتی مازندران افزود:کامبیز وهاب نیا در وزن 55 کیلوگرم، سجاد عبدی در 66 کیلوگرم، سیاوش پازوکی در 84 کیلوگرم و سید علی عبدالهی در وزن 96 کیلوگرم نیز موفق به کسب مدال برنز شدند.

نوری زاده در پایان تصریح کرد: نقرات برتر اول تا سوم مشترک 10 وزن این مسابقات از سوی کادرفنی به اردوی تیم ملی دعوت شدند./س

برچسب ها: درخشش ، کشتی ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.