گلف‌بازان خوزستاني تمام عناوين تيمي و انفرادي مسابقات قهرماني كشور را كه به مناسبت سالروز آزادسازي خرمشهر برگزار شده بود، ازآن خود كردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، غلامرضا موسوي، دبير هيات گلف استان اظهاركرد: در اين رقابت‌ها كه روز جمعه 27 ارديبهشت‌ماه در زمين گلف ملي‌حفاري اهواز برگزار شد، 10 تيم ليگ برتري و دو تيم غير ليگ برتري حضور داشتند.

وي بيان‌كرد: در پايان اين مسابقات تيم ملي‌حفاري با 231 ضربه، پرسپوليس مسجدسليمان با 268 ضربه و تربيت‌بدني هنديجان با 269 ضربه به ترتيب مقام‌هاي اول تا سوم پنجمين دوره اين رقابت‌ها را از آن خود كردند.

موسوي گفت: در بخش انفرادي نيز محمد شيخ‌زاده با 71 ضربه و آيت دهقان با 76 ضربه اول و دوم شدند و سجاد كرم‌پور و عزيز شيخ‌زاده هر دو با 78 ضربه به طور مشترك سوم شدند.

وي درمورد سطح اين رقابت‌ها گفت: تمام تيم‌هاي ليگ برتري در اين رقابت حضور داشتند و تيم‌هاي دوم حفاري و نفت مسجدسليمان نيز در آن شركت داشتند؛ به همين دليل رقابت‌ها از سطح بالايي برخوردار بود.

دبير هيات گلف خوزستان گفت: عملكرد تيم‌هاي خوزستاني بسيار خوب بود و باتوجه به اين‌كه اين تيم‌ها جوان‌گرايي كرده‌اند، اميدوارم در سال‌هاي آينده اين افراد بتوانند جاي بزرگسالان را بگيرند و كماكان ما حرف اول را در گلف كشور بزنيم.

وي همچنين خبر داد: در چارچوب مسابقات فينال ليگ برتر گلف كشور كه بين سه تيم اول هر گروه برگزار مي‌شود، پنجشنبه و جمعه (دوم و سوم خردادماه) نفت و گاز مسجدسليمان ميزبان تيم تهران است و حفاري نيز اين هفته استراحت دارد./س


برچسب ها: درخشش ، گلف ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.