فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: این استان رتبه نخست کشور را در کاهش تصادفات جاده ای منجر به فوت از ابتدای امسال تاکنون و همچنین طی سال گذشته کسب کرد



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد سردار ˈبهمن امیری مقدمˈ در مراسم تودیع و معارفه رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی افزود: به رغم سفر سالانه 25 میلیون زائر و مسافر به این استان و از جمله مشهد با اقدامهای خوب ترافیکی پلیس و فرهنگ سازی صورت گرفته، میزان تلفات تصادف های جاده ای استان در سال گذشته در مقایسه با سال قبل از آن حدود 280 نفر کاهش یافت.

وی اظهار کرد: فرماندهی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی از ابتدای امسال تاکنون رتبه برتر کشور را در خدمات رسانی به مردم و مراجعان و انجام اقدامهای ترافیکی کسب کرده است.

امیری مقدم گفت: همچنین در بخش ساماندهی ارایه خدمات بیمه ای و از جمله بیمه شخص ثالث نیز اقدامهای خوبی طی پارسال و امسال در خراسان رضوی انجام شده که این استان از این نظر نیز در کشور نمونه شناخته شده است.

در پایان این مراسم سرهنگ ˈحمید رضا گرایلیˈ به عنوان سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان خراسان رضوی معرفی و از خدمات ˈسرهنگ حمیدرضا جعفریˈ قدردانی شد/س 

برچسب ها: تصادف ، جاده ای ، رتبه نخست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.