اختتامیه دومین سالیانه شعر البرز با حضور شعرا، ادیبان و جمعی از مسئولان استانی دوشنبه 30 اردیبهشت در استان البرز برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، برای دومین سال پیاپی اختتامیه و آئین تجلیل از شاعران برگزیده به همت انجمن شعر آئینی استان البرز و با همكاری حوزه هنری استان البرز و حضور پیشكسوتان عرصه شعر در كنار شاعران جوان برگزار می شود.
در این مراسم شاعران برگزیده البرز به شعرخوانی اشعار منتخب خود، خواهند پرداخت و از نفرات برگزیده در حضور مسئولان استانی تقدیر به عمل خواهد آمد.
در دومین سالیانه اردیبهشت شعر البرز از مجموع بیش از هزار اثر ارسالی به دبیرخانه توسط 162 شاعر البرزی، 50نفر در بخش كلاسیك، 47 نفر در بخش آزاد (سپید و نیمایی)، 35نفر در حوزه آئینی، 15نفر در بخش طنز و 15نفر نیز در حوزه كتاب شعر شركت داشتند كه در هربخش از سه شاعر برگزیده تقدیر به عمل خواهد آمد.
مراسم اختتامیه دومین سالیانه شعر البرز به همراه آئین تجلیل از برگزیدگان شعر البرز روز دوشنبه 30 اردیبهشت ماه از ساعت17 در تالار اجتماعات استاد سیروس صابر اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار پذیرای حضور ادیبان و هنرمندان البرزی خواهد بود./ي2
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار