آنالیزور تیم فوتبال استقلال گفت: هر چند در امارات نتیجه خوبی مقابل الشباب گرفتیم اما کارمان مقابل این تیم تمام شده نیست.

شاهرخ بیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در امارات مقابل الشباب نتیجه خوبی گرفتیم اما کارمان مقابل این تیم تمام شده نیست. همراه با پورحیدری و قلعه نوعی فیلم بازی رفت را آنالیز کرده و نظر قلعه نوعی هم این بود که نباید الشباب را برای بازی برگشت دست کم بگیریم چون ممکن است در تهران برای ما مشکل ساز شود.

 آنالیزور تیم فوتبال استقلال افزود: الشباب 4 بازیکن بسیار خطرناک دارد که اگر از آنها غافل شویم، می توانند برای استقلال مشکل ساز شوند. این 4 بازیکن در هنگام بازی بسیار تأثیرگذار هستند و باید کاملا مراقب آنها باشیم تا از این مرحله به سلامت بگذریم. الشباب تیم خطرناکی است اما اگر بچه ها مثل بازی رفت نکات تاکتیکی مدنظر کادر فنی را رعایت کنند، می توانیم به راحتی آنها را شکست دهیم.

بیانی در پایان گفت: استقلال همیشه در تهران با استرس بالایی بازی می کند چون توقعات از تیم ما بالا است و سعی می کنیم این استرس را به حداقل ممکن برسانیم. بچه ها در شرایط روحی خوبی قرار دارند و اگر در آرامش کامل بازی کنند، می توانیم در استادیوم آزادی نتیجه خوبی مقابل الشباب بگیریم./مح

برچسب ها: فوتبال ، الشباب ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار