همایش اخلاق انتخاباتی،حماسه سیاسی از سوی دبیرخانه گسترش اخلاق اسلامی و مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه کشور روز سه شنبه 21 اردیبهشت در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حجت السلام و المسلمین احمد شرفخانی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور طی نشست خبری صبح امروز در جمع خبر نگاران در تشریح برگزاری این همایش گفت: همایش ( اخلاق انتخاباتی به حماسه سیاسی) با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، محققان ، پژوهشگران، مدیران فرهنگی و سیاسی کشور در روز سه شنبه 31 اردیبهشت از ساعت 8:30 دقیقه صبح برگزار می شود.
وی ادامه داد: یکی از موضوعات مهمی که نیاز بود تا حرکت جدی و مهمی در ارتباط با آن صورت گیرد گسترش اخلاق اسلامی در جامعه است که طرحی به عنوان نهضت سراسری گسترش اخلاق در جامعه درسال گذشته شکل گرفت و سیاست ها، اهداف ، راهبردها و راهکارهای آن طراحی شد.
حجت السلام شرفخانی که به عنوان دبیر همایش یاد شده نیز انتخاب شده است یاد آور شد: در فرآیند برگزاری انتخابات بعضی آسیب ها دیده شده که به منظور کاهش آسیب ها و ایجاد فضای سالم و حاکم شدن اخلاق اسلامی دراین فرآیند دبیرخانه همایش با همکاری سازمان صدا سیما همایش اخلاق انتخاباتی، حماسه سیاسی را برگزار می کند.
وی با اشاره به هدف نهایی برگزاری این همایش افزود: هدف نهایی ما در برگزاری این همایش ایجاد انتخاباتی پرشور حماسی به عنوان تجلی گاه حماسه سیاسی که همان تجلی مردم سالاری دینی در کشور است، در نظر گرفته شده است.
به گفته شرفخانی در این همایش پیام آیت الله نوری همدانی به صورت زنده قرائت می شود و از جمله شرکت کنندگان در این همایش یک روزه آیت الله ری شهری، حجت السلام قرائتی، محمدی و صدیقی در کنار استاد عالی و استاد پناهیان هستند که در خصوص مباحث اخلاق انتخاباتی در معارف دینی و قرآنی سخنرانی می کنند./ل
برچسب ها: محققان ، انتخاباتی ، آسیب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار