فیلم سینمایی "من دلم روشنه‌" به کارگردانی "منوچهر هادی‌" و تهیه‌کنندگی "داریوش بابائیان‌" هم اکنون آماده اکران روی پرده است.

"مجید سعیدی‌" بازیگر فیلم سینمایی "می دلم روشنه‌" در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: فیلم سینمایی‌" من دلم روشنه‌" با نام قبلی "گوهر‌" مقابل دوربین رفت و هم اکنون این فیلم آماده اکران روی پرده سینماهای کشور است.
بازیگر سریال "گلریزان‌" که این روزها از شبکه تماشا روی آنتن می رود افزود: در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون "زهره حمیدی‌"، "مریم خدارحمی‌" "مهدی سلوکی‌" و "رضا داود‌نژاد" به ایفای نقش می‌پردازند.
وی در خصوص نقش خود در این پروژه سینمایی افزود: در فیلم سینمایی "من دلم روشنه‌" نقش‌بردار بزرگ "مهدی سلوکی‌" را برعهده دارم که از وضع مالی خوبی برخوردار نبوده و به نوعی در کار خود ورشکست می شود.
وی در ادامه بیان کرد: این دو برادر مادری به نام گوهر با بازی "زهره حمیدی‌" دارند که سعی دارد همه چیز را به سرانجام برساند و به نوعی این فیلم قصه از خودگذشتگی مادر را به تصویر می‌کشد.
گفتنی است؛ "اسماعیل آقاجانی‌" مدیر تصویربرداری، "آرش کیان‌ارثی" مدیر تصویربرداری و "حسین یزدی‌" گریم این پروژه سینمایی را برعهده دارند./ص
برچسب ها: مادر ، تصویر ، تهیه کنندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار