مراحل نصب و تجهيز6 استوديوي تلويزيوني رسانه ملي تا چند روز ديگر به پايان مي‌رسد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از رسانه ملي؛ معاون سيماي رسانه ملي در گفت‌وگويي با خبرنگار روابط عمومي صداوسيما با اعلام اين خبر از روند پيشرفت خوب كار در نصب دكورها و تجهيز استوديوها ابراز رضايت كرد. 
وي از آمادگي رسانه ملي براي پخش زنده مناظره‌هاي تلويزيوني نامزدها و برنامه‌هاي توليدي انتخابات خبر داد. دارابي با تأكيد براينكه تمام شبكه‌ها در حال توليد و تدارك فيلم‌ها و سريال‌هاي جديد درباره انتخابات‌اند، پخش سريال تلويزيوني "هوش سياه 2"، برنامه" پايش"، "تا ثريا" و "ديروز، امروز، فردا" را از جمله اين برنامه‌ها برشمرد. 
معاون سيما با اعلام اينكه از اول خرداد فضاي شبكه‌هاي تلويزيوني فضاي شاد و جذاب انتخاباتي به خود خواهند گرفت گفت: در مناسبت‌هاي 14 و 15 خردادماه نيز برنامه‌هاي شبكه‌ها با نگاه ويژه‌ به يازدهمين دوره انتخابات بر روي آنتن خواهند رفت.
 دارابي تعدد نامزدهاي انتخابات امسال را از ويژگي‌هاي اين دوره از انتخابات برشمرد و گفت: با توجه به كثرت كانديداها امسال رسانه ملي 6 استوديوي تلويزيوني را به پيشرفته‌ترين امكانات تجهيز كرده و به انتخابات اختصاص داده است. وي از توليد 20 نمونه كار انيميشن و پويانمايي با موضوع انتخابات خبر داد كه به عنوان اولين تجربه سيما در اين زمينه به شمار مي‌رود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار