تصویر برداری " آغاز تلخ " از مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیفتد ویژه ماه رمضان 92 برای گروه فیلم و سریال شبکه تهران شروع شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه تهران ، این اپیزود به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان تهیه و تولید می شود.  
بنا بر این گزارش ، خلاصه داستان این اپیزود درباره زوجی جوان به نام " احسان و لیلا است "   
که در اوج اختلاف زن و شوهری به سر می‌برند، برای راه چاره، مدتی‌ست نزد مشاور خانواده می‌روند.  
حمید؛ مشاور خانواده، از دوستان نزدیک هر دو آن‌هاست و با تمام تلاشی که می‌کند به این نتیجه می‌رسد که آن‌ها نمی‌توانند با هم کنار بیایند. قرار می‌شود که احسان و لیلا به صورت توافقی از یکدیگر جدا شوند. اما لیلا می‌گوید مهریه‌اش را می‌خواهد. احسان می‌گوید تمام اموال‌اش را به نام کسی زده است. در نهایت قرار می‌شود ماه به ماه، به او یک سکه بدهد. این در حالی‌ست که متوجه می‌شویم احسان با زنی به نام سمانه، از قبل از طلاق آشنا شده و می‌خواهد با او ازدواج کند.
لیلا که متوجه این موضوع می‌شود، نزد حمید می‌رود؛ هم این موضوع را به حمید اطلاع می‌دهد و هم می‌گوید از او انتظار نداشته که با احسان همدستی کند و تمام اموال را قبول کند که به نام حمید بخورد.
حمید درمی‌یابد که احسان چند ماه پیش او را فریب داده و به بهانه‌ای دیگر، اموال خود را به نام او زده است. حمید در حال رانندگی و در حین بحث با احسان (تلفنی) تصادف می‌کند و جان می‌بازد.  
احسان پس از مرگ حمید، سراغ حامد؛ برادر معتاد او می‌رود اما حامد می‌گوید که برادر مرحوم‌اش یعنی حمید، این اموال را از او خریده و در ادامه ...  
عمار تفتی در نقش احسان، امین ایمانی در نقش حمید، پیمان مقدمی در نقش حامد، ترانه کوهستانی در نقش لیلا، مینا کریمی در نقش سمانه، سعید نورالهی در نقش حجت، سیامک راشدی در نقش صالح  بازیگران این اپیزود هستند.
بر اساس این گزارش سایر عوامل تولید این اپیزود عبارت از  کارگردان: احمد معظمی. نویسنده: امیر آرام چراغی، مدیر تصویربرداری: آرش خلاق‌دوست. طراح صحنه و لباس: قاسم مربی. مدیر تولید: علی محمودی. صدابردار: حمیدرضا یارندپور. طراح گریم: خاطره خاشعی. عکاس: آزاده جعفری. /ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار