فتنه ی عده ای ضدّ انقلاب، همان جامه عثمان است که ظاهراً رادیو فردا نمی خواهد آن را به راحتی رها نماید. هر روز با نگاهی متفاوت به آن می پردازد تا خاطره اش را در اذهان زنده نگه دارد. اما نکته جالب، تلاش ناشیانه این رادیوی دین ستیز برای انجام کارش با سوء استفاده از احکام دین است!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، با نزدیک شدن به انتخابات، رادیو فردا تلاش می کند به هر نحو ممکن اسامی فتنه گران و خانواده آنان را بر سر زبانها بیاندازد. و در این قسمتِ داستان، شاهد نگارش یک نامه در رابطه با اتفاقی که ادعا می شود در سال قبل افتاده هستیم!
رادیو فردا نامه ای از فرزند کروبی را منتشر نموده که در آن از جمهوری اسلامی خواسته تا رفتار ساواک را سرلوحه کار خود قرار دهد و به شرعیات پای بند باشد! رادیو فردا می نویسد:
 
"این نامه شرح می‌دهد که در بهمن سال گذشته، ماموران امنیتی با چهره پوشانده شده، به اتفاق نماینده دادستان به خانه حسین کروبی و دو تن از فرزندان میرحسین موسوی، دیگر رهبر اپوزیسیون ایران، «یورش» بردند و بیش از 30 قلم از اموال شخصی آقای کروبی و خانواده او، از جمله اسناد هویتی، مالی و کامپیوتر شخصی آنها را «ضبط» کرده و با خود بردند."

رادیو فردا در ادامه از زبان فرزند کروبی، به تمجید از ساواک پرداخته و با پا گذاشتن روی تمام جنایات مستند و موجود ساواک ادعا می کند: "در این نامه آمده است: «ماموران امنیتی ساواک حداقل شأنی برای خود قائل بودند و به حوزه خصوصی افراد وارد نمی‌شدند، اما گویا برای مامورین امنیتی کنونی حد و مرز مفهومی ندارد.»

و بعد راهکار فرزند کروبی برای حفظ حکومت اسلامی ای که زمانی تلاش در براندازی آن داشتند، از زبان رادیو فردا:

"آقای کروبی در نهایت از آقای خامنه‌ای خواسته است که «برای حفظ حکومت دینی با توبیخ این افراد و جلوگیری از این اعمال غیراخلاقی و غیرشرعی» دستور اصلاح این رویه‌ها را صادر کند."

اما چند سوال از رادیو فردا و آقا زاده کروبی:
آیا کروبیِ روحانی نما، پیش از این، از این شرعیات بی اطلاع بود که حکم حضور جوانانی (غیر از فرزندان خودش) را جلو گلوله می داد تا بر اساس دروغ های وی، جوانانِ فاقد تحلیل، جانشان را کف دست گرفته به جان و مال و ناموس مردم حمله ور شده و در نهایت کشته شوند؟
آیا وی که ادعا می کند ساواک پدرش را دستگیر می کرده، تا انقلاب به ثمر برسد، توضیحی برای همکاری جدید پدرش با آقایان آمریکایی و اسرائیلی و در واقع همان اربابان دیروز ساواک، دارد؟
آیا اتهام زنی به نظام جمهوری اسلامی که به فرموده امام "حفظ آن از أوجب واجبات است" آن هم در سطح بین المللی و بی اعتبار ساختن میزان قابل توجهی از ارزشهای انقلاب و اسلام در مقابل چشمان جهانیان از همان شرعیاتیست که وی در محضر پدر فتنه گرش آموخته است؟
آیا ضبط کامپیوتر، ورود به حریم خصوصی است، حال آنکه توسط همین وسائل مردم را به اغتشاش و آشوب فرا می خواندند و بیانیه هایی پرشمار صادر می نمودند؟
آری همیشه وقتی متهمی توسط پلیس دستگیر می شود، اولین جمله ای که بر زبان می آورد این است که من بی گناهم! و آنقدر نظام به آنها مهربانی نموده که حال اینگونه وقیحانه نه تنها ادعای بیگناهی می کنند بلکه طلبکار هم شده اند و ادعای عدم پایبندی به شرع را مطرح می کنند، آن هم بدون حتی ذکر یک مصداق قانع کننده .
رادیو فردا و آقا زاده کروبی و فرزندان سایر فتنه گرها، به خوبی می دانند که مردمی که نُه دی شناسنامه آنها را به عنوان مرده هایی متحرک باطل نمودند، ۲۴ خرداد، با شناسنامه های حاکی از زنده بودن و بصیرت داشتنِ خویش، جان و نفس تازه ای در کالبد این انقلاب بزرگ خواهند دمید، و این تقلا های از سر عجز شان، راه به جایی نخواهد برد، انشاء الله
برچسب ها: معروف ، منکر ، وبگردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.