اساتید برتر و پیشکسوت دانشگاه علوم پزشکی شیراز تقدیر شدند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، در مراسم بزرگداشت استاد، از اساتید برتر و پیشکسوت دانشگاه علوم پزشکی شیرازقدردانی شد .

معاون آموزشی دانشگاه در این زمینه گفت: به منظور قدردانی از زحمات یکساله اساتید دانشگاه، هرساله مراسمی برگزار می شود که امسال طی این مراسم از اساتید در زمینه های مختلف قدردانی گردید .

دکتر محمد مهدی ثاقب افزود : امسال از 37 استاد نمونه در سال 91 و 45 استاد ارتقا یافته در سال گذشته تقدیرشد .

وی اظهار داشت : با توجه به لزوم قدردانی اززحمات اساتیدی که به افتخار بازنشستگی نائل شده اند ، از 28 نفر از اساتید ی که در سال گذشته بازشسته شده اند و همچنین 14 نفر از اساتید پیشکسوت نیز قدردانی گردید .

دکتر ثاقب با اشاره به برگزاری جشنواره شهید مطهری بیا ن کرد: اساتیدی که در این جشنواره موفق به کسب مقام دانشگاهی و کشوری شده اند از دیگر گروه هایی بودند که از آنها تقدیر به عمل آمد .

وی از استخدام 49 استاد جدید در دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سال 91 خبر داد و گفت : این اساتید نیز در آیین بزرگداشت مقام استاد به سایر همکاران خود معرفی گردیدند .

دکتر ثاقب افزود : در برنامه امسال علاوه بر بزرگداشت یاد مرحوم استاد دکتر محسن ضیایی و یادمان استاد مرحوم دکتر عل محمد هنجنی ، از زحمات و خدمات استاد بزرگوار دکتر عبدالعزیز خضری با حضور ایشان سپاسگزاری شد ./س

برچسب ها: تقدیر ، اساتید ، پزشکی ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.