980 شعبه اخذ رای، برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای استان چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری گفت: این تصمیم با نظر هیات های اجرایی انتخابات استان چهارمحال و بختیاری گرفته شده است.
یزدان جلالی افزود: ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری، حتی الامکان به دنبال کم کردن شعبه های اخذ رای به منظور کاهش هزینه های مربوط به نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز برگزاری انتخابات است.
وی اظهار داشت: تعداد شعبه های اخذ رای در انتخابات امسال در مقایسه با انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری، 330 شعبه افزایش یافته است.
جلالی تصریح کرد: از مجموع شعبه های پیش بینی شده، 885 شعبه ثابت و مابقی نیز سیار است و بیش از 25 هزار عامل اجرایی در استان چهارمحال و بختیاری در برگزاری انتخابات با این ستاد همکاری دارند.
رئیس ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری نشست های مشترک با فرمانداران شهرستان های 9 گانه استان چهارمحال و بختیاری به منظور پشتیبانی برگزاری انتخابات آتی گفت: تمهیدات امنیتی لازم نیز به منظور تامین امنیت انتخابات اندیشیده شده است.
بیش از چهار هزار نفر در استان چهارمحال و بختیاری برای چهارمین دوره انتخابات شهر و روستایی ثبت نام کرده اند.
انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، 24 خرداد ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود./س
برچسب ها: شعبه ، رای ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.