نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس گفت: داوطلبان ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا که در میدان جهاد سیاسی قدم گذاشته‌اند باید اهداف و برنامه‌های خود را به صورت شفاف و عملیاتی برای اداره امور کشور ارائه كنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران،‌ ابوالقاسم خسروی نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه‌ولات در مجلس طی تذکری در جلسه علنی نوبت عصر امروز(دوشنبه) خانه ملت گفت: در مقطع حساس و سرنوشت‌ساز انتخابات،‌ دنیا بداند به فضل پروردگار و به مدد بصیرت و ایمان راسخ ملت ایران و با حضور گسترده و با شکوه در انتخابات،‌حماسه سیاسی و اقتصادی تحقق خواهد یافت.
 
وی در ادامه افزود: انتظارمان از داوطلبان ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا که برای خدمت به آرمان‌های مقدس امام (ره) و شهدای گرانقدر در میدان جهاد سیاسی قدم گذاشته‌اند، این است که اهداف و برنامه‌های خود را به صورت شفاف و عملیاتی برای اداره امور کشور اداره كنند.
 
خسروی تصریح کرد: همچنین کاندیداها عملکرد دولت‌های گذشته را منصفانه نقد کنند و نسبت به خدمات نظام اسلامی،‌ سیاه‌نمایی نکنند؛ هتک حرمت دیگران را در تبلیغات کنار گذاشته و همواره این رهنمود رهبر معظم انقلاب را به یاد داشته باشند که ایشان فرمودند" از بداخلاقی‌های انتخاباتی به شدت پرهیز کنید،‌ بدگویی‌کردن و تهمت ‌زدن برای عزیز کردن خود و نامزد مورد نظر خود، دیگران و رقبا را در چشم مردم خارکردن روش‌های صحیح اسلامی نیست" رقابت باید وجود داشته باشد اما رعایت موازین اخلاقی الزامی است.  
 
نماینده مردم تربت حیدریه در پایان خاطرنشان کرد: داوطلبان شورای شهر و روستا نیز اطمینان داشته باشند در بررسی صلاحیت همه کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ملاک اصلی قانون است نه سلیقه و برداشت افراد.  
انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار