بازیگر برجسته سینما و تئاتر کشور گفت: پتانسیل یک آکتور به اکتیو بودنش است و همیشه بازی در نقشهای مختلف را دوست دارم و از کلیشه ای بودن متنفرم.

مهدی امینی خواه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: تا به امروز سعی کرده ام در بسیاری از ژانرهای گوناگون نظیر کمدی، اکشن، پلیسی، درام و خانوادگی حضوری فعال داشته باشم.

وی ادامه داد: این مهم باعث می شود تواناییهای فردی خود را محک بزنم و حضور در سریال عملیات 125 و انجام امور بدلکاری در این مجموعه از جمله آنهاست.

امینی خواه افزود: در حال حاضر فیلم سینمایی "خوش دست" به کارگردانی "اکبر مسعود فلاح" کاری از شبکه دو مرحله مونتاژ خود را سپری می کند، همچنین فیلمهای سینمایی "دزد با وجدان" و "تنهاتر از من" آماده اکران هستند.

بازیگر برجسته سینما و تئاتر کشور درباره نقش خود در تله فیلم کمیک "پیشگوییهای مرد آبانی" به کارگردانی "محمد احتشامی" اضافه کرد: نقش من در این مجموعه فردی به نام "رضا هوشیار" به عنوان نخبه ای در ریاضی محض و دانشجوی رشته دکترای این رشته دشوار است

وی ادامه داد: این جوان نخبه در حین جستجو برای کار با مجله ای که بیشترین مخاطبان آن را زنان تشکیل داده آشنا و در ستون "فالگیری" این نشریه قلم زدن را آغاز می کند.

امینی خواه دلیل فاصله گرفتن از تئاتر را وقتگیر بودن کارهای تلویزیونی دانست و اظهار داشت: تئاتر خود زمان زیادی را برای تمرین و اجرا می طلبد و بعد از جشنواره فجر سال 78 که مقام دوم بازیگری را کسب کردم، تقریباً از این حرفه دور شده ام.

شایان ذکر است فیلم تلویزیونی پیش گویی های مرد آبانی در شهر رودهن فیلم برداری شد./س


برچسب ها: اکتیو ، کمدی ، اکشن ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.