مهمترین عناوین خبری دانشگاه در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زیر می‌خوانید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، مهم‌ترين عناوين خبري حوزه دانشگاه در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زير می‌خوانيد:


نامزدهای انتخاباتی به رأی شورای نگهبان تمکین کنند
اعضای کانون دانشگاهیان ایران اسلامی طی بیانیه‌ای خطاب به آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان در تائيد صلاحيت و يا رد کانديداهاي انتخابات رياست‌جمهوري و رعايت اخلاق سياسي از سوي کانديداها، بيانيه‌اي منتشر کردند.

آخرین نظرسنجی درباره حضور افراد غیرسیاسی در انتخابات
بر اساس اعلام تازه‌ترین نظرسنجی انتخاباتی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران، 73.1درصد از مردم اعلام کرده‌اند با ثبت‌نام افراد غیرسیاسی و بدون داشتن سوابق اجرایی برای انتخابات ریاست جمهوری مخالفند.

کواکبيان: توجه بر ارتقاي نقش زنان در جامعه الويت اصلي دولت يازدهم باشد
کانديداي احتمالي يازدهمين دور انتخابات رياست جمهوري گفت: جايگاه واقعي زنان در عرصه تربيتي که نقش بسيار جدي است از مهمترين برنامه‌هاي بنده براي دولت يازدهم است.

ثابتي: جريان انحرافي محکوم به شکست است
مسئول بسيج دانشگاه تربيت مدرس گفت: الويت قرار دادن مکاتبي همچون ايران‌گرايي، از سوي جريان انحرافي به گمان موفقيت در انتخابات باعث شده که آنها پا به اين عرصه بگذارند اما اين تصور در نهايت به دليل اينکه مورد قبول هيچ جرياني در کشور نيست؛ محکوم به شکست خواهد بود.

حدادعادل: در تمام اين هشت سال نديدم احمدي‌نژاد بگويد اصولگرا هستم/ فرقي ميان جليلي و خودمان در ائتلاف نمي‌بينيم
عضو ائتلاف سه‌گانه پيشرفت گفت: ما هميشه از گفتمان اصولگرايي دفاع کرده‌ايم اما احمدي‌نژاد هيچ‌وقت خود را اصولگرا معرفي نکرده است و در تمام این 8 سال صحبتی از احمدی‌نژاد ندیده‌ایم که گفته باشد اصولگرا هستم.

مروجي: اتفاقات اخير در شوراي عالي فضاي مجازي ناشي از عدم تبعيت از "حلقه انحرافي" است
مدير روابط عمومي پژوهشگاه فضاي مجازي با بيان اينكه اتفاقات اخير در شوراي عالي فضاي مجازي ناشي از عدم تبعيت اعضاي اين مرکز از "حلقه انحرافي" است، گفت: آيا جابه‌جايي در مورد يک مجموعه فراقوه‌اي که عملا تحت حکم مقام معظم رهبري شکل گرفته قانوني است و آيا قوه مجريه مي‌تواند به لحاظ حقوقي و قانوني اين مرکز را مجددا به زير مجموعه وزارت ارتباطات انتقال دهد؟

نماينده لنکرانی : دولت رفسنجانی منشأ بی قانونی است/ احمدی‌نژاد ساخته و پرداخته مشایی است
نماینده کامران باقری لنکرانی، دولت سازندگی را منشأ بی قانونی دانست و گفت: ما هیچ‌گاه ادبیاتی همچون مکتب ایرانی و یا فراماسونی از احمدی‌نژاد سال ۸۴ به خاطر نداریم، وی ساخته و پرداخته مشایی است.


نماینده مشایی: هنوز نمی‌دانیم "نامه محرمانه" چگونه منتشر شد/ احمدی‌نژاد قطعاً انتخابات را برگزار می‌کند
قائم‌مقام امور استانی ستاد انتخاباتی مشایی گفت: جریان اصیل ولایتمداری در کشور، احمدی‌نژاد است و حرکت او در مدار ولایت بوده؛ احمدی‌نژاد قطعاً انتخابات را برگزار می‌کند هر چند مخالفان او حضورش را نمی‌پسندند.

مناظره رسایی و حق‌شناس؛ رسایی: ۱۰ سال پیش آقایان اصلاح‌طلب به خاطر تهدیدات آمریکا خود را خراب کردند/ حق‌شناس: سیاست خارجی دولت فعلی اشتباه بود
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: من قاطعانه اعلام می‌کنم که ما نمی‌توانیم آمریکا را تحمل کنیم، چرا که این کشور هیچ وقت از عقب‌نشینی ما راضی نمی‌شود، کما اینکه ۱۰ سال پیش آقایان اصلاح‌طلب به خاطر تهدیدات آمریکا خود را خراب کرده‌اند.

متکي: من نفر اول نظرسنجي ائتلاف پنجگانه بودم/ اصولگرايان براي معرفي کانديداي نهايي استراتژي 84 را در پيش بگيرند
کانديداي احتمالي انتخابات رياست جمهوري گفت: در نظرسنجي هاي صورت گرفته در ائتلاف پنجگانه من نفر اول بودم و اصولگرايان براي حضور انتخابات بايد در معرفي کانديداي نهايي بايد استراتژي سال 84 را در پيش بگيرند.

۲۰ هزار دانشگاهی طي نامه‌اي به رهبر معظم انقلاب: چشم ما به اشاره‌تان و گوش ما به رهنمودتان است/ بیعت ما با شما بر قلبمان است
جمعی از دانشگاهیان و طلاب طي نامه‌ای خطاب به مقام معظم رهبري نوشتند: ما دوست‌شناسی و دشمن‌ستیزی را در درس انقلاب اسلامی و مدرسه‌ شما آموخته‌ایم و می‌دانیم هر گام که به عقب برداریم دشمن یک گام جلوتر می‌آید؛ بیعت ما با شما کاغذی نیست که موریانه آن را بخورد بر قلب ماست که با جان ما گره خورده است و این زبان حال تمامی ملت رشید ایران است.

علي احمدي: به نفع هيچ كانديدايي كنار نمي‌روم
کانديداي يازدهمين دوره رياست جمهوري گفت: به عنوان كانديداي رياست جمهوري به نفع هيچ فرد ديگري كناره گيري نمي‌كنم.

حداد عادل: "قالیباف" تکنوکرات توحیدی است/قضیه ژاپن اسلامی را من مطرح نکردم
کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: می‌گویند قالیباف تکنوکرات است، اما وقتی می‌گوییم دلیلش چیست جوابی ندارند؛ قالیباف تکنوکرات توحیدی است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: خبر ، عناوین ، مهم ، گزارش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار