سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور درنخستین جشن کاریابی و اشتغال کشور در شهرستان ساوه گفت : اشتغال مددجویان از راهکارهای خلق حماسه اقتصادی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اراک ، انواری افزود : توانمند سازی مددجویان، تقویت مشارکت های عمومی ، حمایت مالی خیرین در ایجاد کارگاههای آموزشی و کارافرینی نیز با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در خانواده‌های تحت پوشش از دیگر راهکارهای لازم برای خلق حماسه اقتصادی است.
وی با اشاره به اینکه مددجویان این نهاد دارای ویژگی تعهد، ایمان، انرژی بالا و استعداد فراوان هستند، افزود : کاریابی و ایجاد اشتغال مددجویان منشا تحول در نسل آینده شده و مددجویان امروز به کارفرمایان آینده مبدل می شوند.
همچنین معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشورنیز گفت : در سال گذشته بیشترین حجم کارآفرینی وکاریابی کشور در استان مرکزی بوده است محمد امید گفت: سقف تسیهلات خوداشتغالی این نهاد از 150 میلیون ریال به 200 میلیون ریال افزایش خواهد یافت .
در سفر سرپرست کمیته امداد کشور به شهرستان ساوه مرکز کار آفرینی و توسعه اشتغال شهرستان ساوه به عنوان سومین مرکز توسعه اشتغال و کار آفرینی در استان مرکزی به بهره برداری رسید.
این مرکز با مساحت 500 متر مربع و با زیربنایی 250 متر مربع و ایجاد اشتغال 100مدد جو به بهره برداری رسید.
برای احداث این مجتمع کار آفرینی یک میلیارد و 620 میلیون ریال از اعتبارات کمیته امداد حضرت امام (ره) و مصوبات دور دوم سفر هیئت دولت به استان مرکزی هزینه شده است.
سرپرست کمیته امداد کشور همچنین در این سفر از پروژه 99 واحدی احداث مسکن محرومان این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان روند احداث این طرح عمرانی قرار گرفت./س

برچسب ها: جشن ، کاریابی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.