کتاب مطالعات شبکه های اجتماعی و سبک زندگی با مضمون تاثیرات شبکه های اجتماعی بر زندگی افراد رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادب باشگاه خبرنگاران حاضر در مراسم رونمایی کتاب مطالعات شبکه های اجتماعی و سبک زندگی  جوانان به همراه چهار کتاب دیگر که با حضور محمد صادق افراسیابی نویسنده این کتاب و سایر نویسندگان و دست اندرکاران کتابهای دیگر صورت گرفت،محمد صادق افراسیابی نویسنده کتاب شبکه های اجتماعی و سبک زندگی جوانان ضمن تشکر از دست اندر کاران تالیف این کتاب گفت:از آنجا که در شرایطی به سر می بریم که موضوع سبک زندگی ایران اسلامی دارای اهمیت ویژه ای می باشد بنابر این در این کتاب به  ارزیابی شبکه های اجتماعی و تاثیرآن بر سبک زندگی افراد پرداخته شده است.
وی ادامه داد:مخاطبان بحث ما در این کتاب ابتدا سیاستگذاران هدایتگر فضای سایبر و بعد از آن خانواده ها هستند.
افراسیابی با ارائه تعریفی از شبکه های اجتماعی بیان کرد:شبکه های اجتماعی حلقه منسجم در بر دارنده ارتباط میان افراد مختلف است و در فضای دنیای امروز این موضوع به سایت های اینترنتی اطلاق می شود که افراد با شرکت در آنها علایق خود را به اشتراک می گذارند. 
وی افزود:موضوع دیگر مورد بحث در این کتاب تأثیرات سیاسی شبکه های اجتماعی است که از دو حیث تهدیدها وفرصتهای توسعه شبکه های اجتماعی مورد مطالعه قرار می گیرد.
نویسنده این کتاب ادامه داد:موضوع دیگری که در این کتاب مورد توجه قرار می گیرد،بررسی شاخصه های سبک زندگی در حوزه های مختلف نوع پوشش،ازدواج،ادبیات محاوره ای و....است و در کنار آن به ارزیابی رابطه میان عضویت در شبکه های اجتماعی و سبک زندگی پرداخته شده است.
افراسیابی افزود:در این کتاب تاثیر شبکه های اجتماعی بر سبک زندگی افراد دردرون شبکه و بیرون شبکه بررسی شده ودو نگاه اصلی درتأثیر شبکه های اجتماعی بر سایر فعالیتهای اجتماعی افراد هم از منظر مطالعاتی و هم از لحاظ نتایج پیمایشی در نظر گرفته شده است.
گفتنی است در پایان پس از رونمایی از کتاب مطالعات شبکه های اجتماعی و سبک زندگی از چهار کتاب دیگر به نامهای ژورنالیسم،بازاندیشی تمدن،مهارتهای ارتباط موثر،پرتال ایرانی  با حضور مؤلفان و دست اندر کاران این آثاررونمایی شد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.