در شمال غرب، غرب، دامنه های البرز ،سواحل شمالی، شمال شرق و دامنه های زاگرس ابرناکی، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود و از روز پنجشنبه شرایط نسبتا پایداری در کشور حاکم می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "چهار شنبه 1 خرداد ماه 92" براساس تحلیل آخرین داده های هواشناسی، در برخی مناطق شمال غرب، غرب، دامنه های البرز، سواحل شمالی، شمال شرق و دامنه های زاگرس و بخش هایی از شرق کشور در بعضی ساعات ابرناکی، رگبار باران گاهی همراه با رعدو برق و وزش باد پیش بینی می شود و از روز پنجشنبه شرایط نسبتا پایداری در کشور حاکم می شود.

فردا نیز در نوار شمالی و مناطقی از شرق کشور بارش پراکنده باران رخ می دهد و طی دو روز آینده وقوع پدیده باد و گردو خاک در شمال استان سیستان و بلوچستان و همچنین مناطقی از جنوب غرب کشور دور از انتظار نیست و همچنین خلیج فارس فردا و روز جمعه مواج خواهد بود.


براساس این گزارش، در این مدت بارش ها در برخی مناطق شمال غرب، غرب و سواحل غربی دریای خزر ودر استانهای تهران، البرز، مرکزی، شمال لرستان و مناطق مرتفع شرق مازندران، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و شمال خراسان رضوی و آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و زنجان، کردستان، کرمانشاه، همدان، قزوین شدت بیشتری خواهد داشت.

لازم به ذکر است وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز در ادامه وقت امروز، نیمه ابری و در بعضی ساعات ابری و رگبار باران، گاهی رعدو برق و وزش باد و در اوایل شب کاهش ابر پیش بینی می شود./س
برچسب ها: باران ، بارش ، جو پایدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار