رئیس جمهور کشور از مشاوران کارآمد برای انجام امور استفاده کند.

"پوران درخشنده"، کارگردان سینمای ایران، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص تأثیر حضور هنرمندان در انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: هنرمندان همانند بقیه مردم در انتخابات شرکت خواهند کرد چرا که آنها به عنوان گروه اساسی تر جامعه نقش اندیشمندان و نخبگان جامعه را به عهده دارند و با انتخاب درست راه درستی را نشان می دهند.
وی ضمن اشاره به حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری افزود: آینده سرزمینم برایم اهمیت دارد و به عنوان فردی که در این کشور زندگی می کند، در انتخابات شرکت خواهم کرد.
"درخشنده" در خصوص توقعی که از رئیس جمهور آینده دارد، تصریح کرد: رئیس جمهور آینده باید شناخت همه جانبه ای از داخل و خارج از کشور و جامعه داشته باشد و از مشاوران کارآمد و درست در اداره کشور استفاده کند.
وی ادامه داد: رئیس جمهور همانند پدر خانواده باید دلسوز بوده و در وهله اول به فکر منافع خانواده خود باشد و به تربیت، رشد و تعالی خانواده توجه کند، اگر با این دید نگاه کنیم، سمت ریاست جمهوری با سمت پدر بودن تفاوتی ندارد.
"درخشنده" در خصوص معیار خود برای انتخاب رئیس جمهور اظهار داشت: در درجه اول از انسانیت برخوردار باشد، تجربه، آگاهی، کاردانی و داشتن مدیریت برنامه ریزی سیستم داشته باشد تا مسیر درستی را انتخاب کرده و چون در این 4 سال سرنوشت کشور و مردم به دست او خواهد بود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار