پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: مدیریت باید شرایط کار کردن دایی را فراهم کند تا وي بتواند برای تیم موثر باشد.

جعفر کاشانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص حضور دایی در این تیم گفت: باشگاه پرسپولیس بایر شرایطی را فراهم کند تا دایی بتواند خوب کار کند و موثر باشد زیرا دایی یکی از بازیکنان و مربیان بزرگ و تحصیل کرده ما است و با کم و کیف و مشکلات پرسپولیس آشنایی دارد.

پيشکسوت باشگاه پرسپوليس افزود: مسئولان باشگاه با وی باید تعاملی درست داشته باشند و دایی و امثال آن تا زمانی که ما به سمت یک تشکیلات منسجم باشگاهی نرویم به صورت قطعی می توانند موفق باشند و هر مربی که به پرسپولیس می آید نمی تواند به صورت دراز مدت کار کند.

وی اظهار داشت: مدیریت باشگاه باید گام های بلندی را برای رسیدن به اهدافش داشته باشد و زمینه را برای رشد خصوصی فراهم کند با این شرایط دایی می تواند موفق شود.

کاشانی در خصوص عملکرد مدیریت باشگاه پرسپولیس بیان کرد: اهداف مدیریت باید ساختن یک باشگاه حرفه ای باشد که خدا را شکر باشگاه پرسپولیس به سمت آن گام برداشته است و با ساختی تکنیک تخصصی و آکادمی فوتبال می تواند به سوی باشگاه داری حرفه ای بروند.

وی در ادامه گفت: هر مسئله اي که در گذشته برای مدیریت بوده است را باید فراموش کرد و امیدوار هستم که مدیریت از نکات مثبت آن استفاده کند و از نکات منفی صرف نظر کند.

کاشاني خاطرنشان کرد: رویانیان باید از تفکرات نخبگان باشگاه استفاده کند و با توجه به پتانسیل های مثبت که باشگاه دارد حداکثر بهره برداری را در زمینه های فرهنگی اقتصادی و ورزشی انجام دهد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار