در حالی که بچیروویچ سرمربی تیم ملی بسکتبال اردوی مجارستان را برای تیم ملی بزرگسالان در نظر داشت رئیس سازمان تیم های ملی از احتمال شرکت در اردوی ترکیه خبر داد.

محمدرضا مشحون رئیس سازمان تیم های ملی بسکتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد اردوهای تیم ملی تأکید کرد: سفر تیم ملی جوانان به کشور مجارستان قطعی است اما برای تیم ملی بزرگسالان اردوی ترکیه را در نظر داریم که 70 درصد کارهای آن انجام شده و احتمالاً در روز 17 یا 18 خرداد تیم به این اردو اعزام می شود.

**بازیکنان جوانان بعد از جام جهانی به اردوی بزرگسالان می آیند

وی با تأکید بر اینکه تیم ملی بزرگسالان از دوشنبه 6 خرداد وارد اردو شده و روز سه شنبه برای تست آمادگی جسمانی به آکادمی ملی المپیک می رود اما تمرین رسمی از عصر سه شنبه با دست به توپ شدن بازیکنان شروع می شود.

ذره بین نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی بزرگسالان نام چند بازیکن تیم جوانان هم دیده می شود که جام جهانی جوانان را در پیش دارند رئیس سازمان تیم های ملی توضیح می دهد: بازیکنان جوانان را دعوت کرده ایم تا بعد از جام جهانی به اردوی تیم ملی ملحق شوند.

** سورن یک ماه دیگر به ایران می آید

سورن دیر بوغوسیان که آخرین بار در مسابقات جوانان سال 2008 در ترکیب تیم ملی جوانان دیده شده بود به تیم ملی دعوت شد.

مشحون اشاره می کند: سوران بعد از اینکه با تیم ملی جوانان قهرمان آسیا شد، مدتی هم با تیم آرارات در سوپر لیگ بازی کرد و بعد از آن به آمریکا سفر کرد، وی چند سال در آمریکا هم بازی کرد و با توجه به اینکه قرار بود به ایران سفر کند این بازیکن را دعوت کردیم تا با توجه به 210 سانتی متر قد این بازیکن وضعیتش را بسنجیم، اگر پیشرفت خوبی کرده بود از وی استفاده می کنیم. سورن تا ماه آینده به ایران سفر می کند./آق

برچسب ها: مشحون ، بچیروویچ ، اردو ، ترکیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار