رئیس فدراسیون تنیس گفت:امسال میزبان شش دوره مسابقات بین‌المللی تنیس در سنین پایه زیر 14 سال و زیر 18 سال هستیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران،شایسته در مورد تیم ملی تنیس مردان و زنان بزرگسال کشورمان،میزبانی مسابقات بین‌المللی،ظرفیت مازندران دراین رشته ورزشی و انتظار حضور دو تیم مازندرانی در لیگ برتر،تداوم استعدادیابی تنیس در مدارس ابتدایی،فعالیت بخش خصوصی در ورزش و اعزام بانوان ملی‌پوش به رقابت‌های فدکاپ صحبت به میان آورد.

شایسته با اعلام اینکه با حمایت و پای کار آمدن بخش خصوصی امکانات مناسب سخت‌افزاری دراین استان شمالی کشور فراهم شده،گفت:انتظار ما دراین ورزش حمایت بخش خصوصی است تا با سرمایه‌گذاری بتوانیم چهره‌های بیشتری را به عرصه ملی معرفی کنیم.

وی با تاکید اینکه باید مازندران را در سطح بالاتری در رده‌بندی تنیس استان‌های کشور ببینیم، تصریح کرد:از ابتدای اردیبهشت این استان میزبان لیگ تنیس منطقه‌ای آقایان و نخستین دوره رقابت‌های تنیس آزاد و جایزه بزرگ بانوان کشور در سال جدید بود.

رئیس فدراسیون تنیس با بیان اینکه امکانات برای رشد و ترقی تنیس مازندران کاملا فراهم است،ادامه داد:مسابقات لیگ برتر به صورت چهارهفته متمرکز برگزار می‌شودکه با لیگ برتری شدن مازندران در این رقابت‌ها می‌توان یک هفته از میزبانی را در شمال کشور شاهد بود.

شایسته در مورد تنیس و استعدادیابی آن در بخش پایه بیان داشت:در بین نونهالان و علاقمندان زیر10سال در مقطع ابتدایی اقدام کرده و کمیته استعدادیابی فدراسیون تنیس را مامور کردیم زیرا مدارس جایگاه بسیار مناسبی برای شناسایی آینده‌سازان ورزش کشورمان هستند.

رئیس فدراسیون تنیس با تاکید اینکه در بخش جوانان و نوجوانان سرمایه‌گذاری جدی از سوی فدراسیون صورت گرفت، عنوان کرد: امیدواریم این سرمایه‌گذاری منجر به پشتوانه‌سازی مطلوب و مناسبی برای ورزش‌مان باشد و این بازیکنان در آینده‌ای نه چندان دور در تیم‌های ملی بزرگسالان و امیدهای‌مان خوب بدرخشند.

شایسته با اعلام اینکه هم‌اکنون منتظر زمان برگزاری مسابقات دیویس کاپ برای تیم ملی بزرگسالان مردان کشورمان هستیم، گفت: این رقابت‌ها می‌تواند برای ارتقای تنیس ایران اسلامی بسیار مفید و موثر باشد./ب

برچسب ها: مسابقه ، بین الملل ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.