اردوي تيم ملي بوكس همچنان در حال پيگيري است و همه بوكسوران اعم از باتجربه و جوان تمام تلاش خود را براي آمادگي هر چه بيشتر به كار مي برند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، تيم ملي بوكس كشورمان دوشنبه اين هفته تركيب اعزامي خود براي رقابت ها را مشخص مي کند. اين در حالي است كه همه بوكسوران المپيكي نيز در اردو حضور دارند.

نكته قابل توجه اين است كه به جز احسان روز بهاني كه حضور در ليگ نيمه حرفه اي بوكس جهان را تجربه كرده بود ديگر بوكسورهاي المپيكي هيچ ارجحيتي بر ديگران نداشتند و حتي در برخي مبارزه ها مشت زناني كه تمرين بيشتري داشتند نسبت به آن ها عملكرد بهتري نشان دادند.

به عنوان مثال در وزن 64 كيلوگرم، مهدي طلوتي مقابل فروتن گل آرا با نتيجه 9 بر 11 شكست خورد.

امين قاسمي پور، در وزن 69 كيلوگرم نيز اگرچه با نتيجه 5 بر يك موسي حيدري را برد اما به عقيده كادر فني چندان آمادگي خوبي از لحاظ بدني نداشت.

علي مظاهري، در وزن 91 كيلوگرم نيز سينا قلعه بندي را با نتيجه 10 بر 6 شكست داد اما وي نيز از روزهاي اوج و آمادگي خود به دور بود.

احسان روزبهاني، نيز كه چندين ماه است با تيم آستانا آرهانز قزاقستان در ليگ نيمه حرفه اي حضور دارد خوشبختانه يكي از اميدهاي اصلي تيم ملي بوكس كشورمان براي مسابقات آسيايي اردن حساب مي شود.

نكته قابل ذكر در اين است كه مشت زنان المپيكي نبايد به خودشان مغرور شوند، در ورزش حرفه اي در كنار استعدادها و تجربه هاي مختلف اين تمرينات است كه يك ورزشكار را در حالت ايده آل نگه مي دارد.

در واقع روز دوشنبه از ميان تمام بوكسوران حاضر در اردوها 8 يا 9 نفر براي اعزام به اردن انتخاب مي شوند، المپيكي بودن و شناسنامه كاري مشخص نمي كند كه كسي به مسابقات اعزام شود، ممكن است كساني كه مسابقه چنداني هم نداشته باشند با انگيزه بالاي خود به مسابقات اعزام شوند. اين تمرينات است كه حتي به تجربه ارجحيت دارد و بدون شك نظر مسئولان و كادر فني هم همين است چرا كه بوكسوران المپيكي نيز در رقابت هاي درون اردويي شركت كرده و مي كنند./آق
برچسب ها: بوکس ، غرور ، المپیکی ، تجربه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار