رئیس کمیسیون مشورتی بانوان مهندس لرستان گفت: بیش از 500 زن عضو سازمان نظام مهندسی استان هستند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، شهرزاد ورمزیارافزود: ماموریت کمیسیون مشورتی بانوان مهندس استان تقويت و توسعه ارزشهای بالقوه و ارتقاء فرهنگ اسلامي و ايراني از طريق توسعه و گسترش آموزش و ارتقاء تخصصها و مهارت آنان و فرهنگسازی در خصوص مخاطبان و بهره‌برداران خدمات و ساير نهادهای همكار است.

وی ادامه داد: جلب مشاركت هرچه گستردهتر بانوان مهندس تا بالاترين مسؤوليتها در جهت‌ تحقق اهداف سازمان به منظور حضور در عرصههای تصميمگيری درون و برون سازماني، بسترسازی برای حضور فعال و مشاركت بانوان در گروههای تخصصي( 7گانه) سازمان، آشنا کردن بانوان مهندس نسبت به حقوق حرفهایشان و دفاع از حقوق آنان و... از اهداف این کمیسیون است.

ورمزیار با بیان اینکه 525 زن عضو سازمان نظام مهندسی استان هستند، اظهار کرد: از این تعداد 198 نفر مهندس معماری، 12 نفر مهندس شهرسازی، 138 نفر مهندس عمران، 8 نفر مکانیک،166 نفر مهندس برق و 3 نفر مهندس نقشهبرداری هستند.

وی یادآور شد: فراهم کردن جايگاهی برای بانوان مهندس با هدف حضور فعال و پرثمرتر در حرفه، تحقق عدل و انصاف در جامعه مهندسي، ايجاد زمينه رشد هماهنگ و متوازن در فعاليتهای حرفه‌ای بانوان مهندس و... از دیگر اهداف تشکیل این کمیسیون است./ج1

برچسب ها: کمیسیون ، مهندس ، نظام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.