به گزارش
گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران، بازسازي و نوسازي خط شوشتر_هفت تپه و اتصال آن به راه آهن سراسري از جمله پروژه هاي مهر ماندگار و از مصوبات سفر اول هيات دولت به استان خوزستان است كه مطالعات مقدماتي اين طرح از سال 1388 و فعاليت هاي اجرايي به منظور استفاده از زيرسازي راه آهن هفت تپه- شوشتر از خرداد 1390 آغاز شد.
براساس اين گزارش؛ جابجايي مسافر درون استاني و برون استاني، توسعه حمل و نقل بار به ويژه محصولات شركت پتروشيمي و كارخانه آلومينيوم مسجدسليمان در صورت اتصال ريلي شوشتر- مسجدسليمان – دشت ذيلايي و همچنين توسعه اقتصادي منطقه و اشتغال زايي از اهداف كلي اين پروژه به شمار مي رود.
انتهاي پيام/