عضو ارشد جبهه تحول گرايان ولايي گفت:اولین شرط در اقتصاد تغییر ساختار مدیریتی و دولت بايد در زمان باقي مانده مديران نالايق بانکي را عزل کند.

 حسن الله‌وردی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جلسه شب گذشته جبهه تحول گرایان ولایی اظهار داشت: دراين جلسه که باحضور اعضا برگزار شد به مباحث  سیاسی، اقتصادی پرداختيم.

عضو ارشد جبهه تحول‌گرايان ولايي بيان‌کرد: درپي برگزاري جلسه‌ای با حداد، جلیلی، قالیباف هستيم و در اين رابطه  با نمایندگان اقتصادی آن‌ها رایزنی لازم صورت گرفته‌ است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در ارتباط با مسائل اقتصادی، گفت: به طور قطع باید نقطه نظرات مقام معظم رهبری را در نظر بگیریم تا در آینده فاجعه اقتصادی مانند اختلاس سه هزار میلیاردی تکرار نشود.

الله وردي نژاد در ارتباط با ارائه لیست شورای شهر جبهه تحول گرایان ولایی اظهار داشت:ليت شوراي شهر جبهه تحول‌گرايان ولايي فردا آماده مي‌شود  و تا دو روز آینده منشر خواهد شد.

دبير کل حزب اسلامي رفاه ايران گفت:  با توجه به دلایل، مدارک و شواهدی که در زمینه تخلفات بانکی وجود دارد، دولت باید افرادي که عملکرد نادرست در مجموعه بانکی دارند را به لحاظ شفاف سازی در کارنامه خود برکنار کند و  این خواست اکثر مشاوران اقتصادی است که قصد همکاری با دولت آینده را دارند.

وی اظهار داشت: اگر کاندیداهای انتخابات به مدیران نالایق توجهی نکنند اقتصاد کشور به ورطه نابودي کشيده مي‌شود.

الله‌وردی‌نژاد عنوان کرد : در رسیدگی تخلفات اقتصادی فقط متهمان را در نظر نگيريم چرا که پشتوانه هر تخلفی یک مدیر است.

وی خطاب به نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري اظهار داشت:  نامزدها به  مردم قول دهند که در صورت به دست گرفتن مسئوليت قوه مجريه، درب اتاق مدیران را به روی مردم باز کنند لذا مسولان بايد در خدمت مردم قرار گيرند.

 تأکید کرد: اولین شرط در اقتصاد ارجاع مدیران متخلف بانکی به دستگاه قضایی و همچنین تحقیق و تفحص در زمینه رسیدگی به عملکرد بانک‌ها است و دولت بايد در زمان باقي مانده مديران نالايق بانکي را عزل کند.

عضو ارشد جبهه تحول‌گرایان ولایی با بیان اینکه آنهایی که در بانک‌ها ظلم و ستم کردند باید گریبانشان  گرفته شود، اظهار داشت: با نظام سرمایه‌داری کاملا مخالفم و نقطه نظرات جلیلی و ولایتی، قاليباف و حداد عادل را در زمینه اقتصادی پیگیری می‌کنیم.

انتهای پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار