رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: آزمون IELTS هر ماه 2 بار با شرایط آزمون بین المللی در تهران، شیراز و رشت برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران؛ ناصر اقبالی با بیان این مطلب گفت: ثبت نام IELTS از يك خرداد آغاز شده و تا 6 خرداد ادامه دارد و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت Ielts.iauset.com براي ثبت نام اینترنتی اقدام نمایند.

 اقبالی با بیان اینکه این آزمون هر ماه 2 بار برگزار می شود گفت: آزمون IELTS شامل آکادمیک و جنرال نیز می باشد و متقاضیان می توانند در هر زمان که آمادگی دارند در این آزمون به صورت اينترنتي شرکت کنند.

برگزاری آزمون IELTS جلوگیری ارز از کشور

 رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه برگزاری این آزمون نیروهای متخصص و کارشناس نیاز دارد و از خروج ارز از کشور جلوگیری می شود گفت: دانشگاه آزاد یکی از معتبرترین مراکز برگزار کننده آموزن در ایران است که با برگزاری این آزمون در ایران کمک فراوانی به خانواده ها به لحاظ مالی می کنند چرا که پیش از این  داوطلبان مجبور بودند برای شرکت در این  آزمون به کشورهای دیگر سفر کنند.

وی گفت: داوطلبان آزمون IELTS می توانند جهت اطلاع از زمان ثبت نام و برگزاری  این آزمون به سایت ielts.iauset  و یا مراجعه به بخش پرسش و پاسخ سایت pubr-azmoon.com سوال خود را مطرح نمایند تا کارشناسان کمتر از 24 ساعت به آن پاسخ دهند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار